تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال

تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال

تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال

سلام خدمت کاربران عزیز ایران گیربکس . در این پست درمورد تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال صحبت میکنیم . قراره با هم اول از همه این ماشین رو برسی کنیم و بعد به صورت تخصصی در مورد پیشرانه اتوماتیک هاوال گپ بزنیم . پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید .

تاریخچه ی خودروی هاوال

برند هاوال زیرمجموعه ی گریت وال است . هاوال یکی از بهترین و خوش نام ترین برند در کشور چینه که علاوه بر کشور خودش تونسته تو خیلی از کشور های دیگه از جمله استرالیا حضور موفقی داشته باشه . تخصص این برند توی تولید کراس اور های به روز دنیاست . این کمپانی توی کشور ما بسیار حضور پر چالشی داشته که در ادامه بحث بهش اشاره میکنیم .

تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال
تعمیر گیربکس اتومات هاوال

هاوال در ایران :

برعکس حضور موفق هاوال در سایر کشور ها ، این برند نتونست توی ایران به چیزی که لیقاتش بود دست پیدا کنه . در کشور ما فقط مدل H2 این محصول یافت میشه . در ابتدا هاوال با شرکت عظیم خودرو قرارداد کاری واردات رو امضا کرد اما طولی نکشید که متاسفانه این قرارداد با شکست رو به رو شد . پس از اون گروه بهمن موتور به سراغ هاوال رفت و بسیاری از طرفداران اون رو خوشحال کرد . ولی بازم به دلیل تحریم ها و بقیه داستان هایی که توی کشورمون داریم همکاری بهمن موتور هم خیلی سریع با هاوال خاتمه پیدا کرد . الان از هاوال فقط مدل های 97 و 98 توی بازار ایران پیدا میشه که همین امر باعث شده خریدارای این ماشین بابت خدمات پس از فروش و خرید این خودرو زیادی ریسک نکنن .

گیربکس اتومات هاوال در ایران :

همونطور که توی بخش قبلی گفتیم متاسفانه واردات این خودرو فقط دو سال انجام و سپس متوقف شد . اینجاست که برای خیلی از دوستانی که قصد خرید هاوال رو دارن سوال پیش میاد که آیا قطعات این خودرو پیدا میشه یا نه ؟ ما جواب رو توی حوضه تخصصی خودمون بهتون میگیم . تیم تخصصی ایران گیربکس باید این نوید رو به شما بده که از صفر تا صد قطعات گیربکس هاوال رو به صورت تضمینی عیب یابی و تعمیر میکنه . پس از این به بعد نگران پیشرانه اتوماتیک خودروی هاوال نباشید و میتونید کل کار رو به ما بسپارید .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک هاوال

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات هاوال نیازمند تجربه و مهارت بالایی هست . چون این خودرو به صورت محدود در کشورمون وارد شده هر کسی نمیتونه پیشرانه این خودرو رو به صورت کامل عیب یابی و تعمیر کنه . همچنین به دلیل چینی بودن این خودرو باید مراقبت های خیلی بیشتری از گیربکس اتوماتیک این ماشین بشه . سعی کنید سرویس های دوره ای رو به صورت مرتب و سر وقت انجام بدید . همچنین در مورد باید ها و نباید های کار با پیشرانه هم میتونید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال

رسیدیم به بخش جذاب و پر چالش ماجرا . در خصوص هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال باید گفت که تا وقتی این پیشرانه به طور کلی اوراق نشه نمیشه فهمید هزینش چقدر میشه . ممکنه تیم ما گیربکس اتوماتیک هاوال رو باز کنن و مورد جزئی باشه و هزینه کمی روی دست شما بذاره . باید چند تا نکته رو به دقت به خاطر بسپارید . اونم اینکه هر گاه شنیدین صدایی از گیربکس هاوال میاد به هیچ عنوان به مسیرتون ادامه ندید و فورا ماشین رو به دست متخصص بسپارید . ادامه مسیر با خرابی پیشرانه برابری میکنه با هزینه به شدت بالا تر تعمیر . اگر هم خواستید یه برآورد هزینه از تعمیر گیربکس هاوال داشته باشید میتونین با کارشناسان ما تماس حاصل کنین .

تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال H2 اچ دو

متاسفانه همینطور که در بالا گفتم خدمتتون فقط یک برند از این خودروی محبوب وارد ایران شده و اونم هاوال H2 هست . باید بگم که خوشبختانه ما به صورت تخصصی با سازوکار این پیشرانه آشنایی داریم و میتونیم در کمترین زمان ممکن مشکل رو براتون رفع کنیم . پس این اطمینان خاطر رو به شما میدیم که از بابت تعمیر گیربکس اتوماتیک هاوال در تهران خیالتون راحت باشه .

کلام پایانی :

اگر شما هم مالک یک دستگاه هاوال هستید و در زمینه گیربکس اتوماتیک اون به مشکل خوردید کافیه با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره ارائه بدیم خدمتتون . لازم به ذکره میتونین از خودرو بر رایگان ما در تهران استفاده کنید و ماشینتون رو به مجموعه ایران گیربکس بیارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *