تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

سلام خدمت دوستان عزیز . ممنون که ما رو همراهی میکنید . امروز با بحث جذاب تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس در خدمتتون هستیم . هدف کار ما آشنایی با این سدان پر طرفدار هست و قصد داریم از صفر تا صد این خودرو رو براتون شرح بدیم . طبق روال گذشته نگاهی بندازیم به تاریخچه ی برلیانس عزیز . با ما همراه باشید .

تاریخچه ی برلیانس

برلیانس یک شرکت چینی هست که در دهه 1990 توسط آقای یانگ رونگ در شهر شن یانگ تاسیس شد . اگر دلیل محبوبیت برلیانس رو بخوایم بدونیم اینه که با شرکت های محبوبی همچون بی ام و ، میتسوبیشی و تویوتا همکاری داشته . و این موضوع برگ برنده ای برای این شرکت هست و تونسته بسیار موفق کار کنه . برلیانس امروزه یکی از بزرگ ترین خودروساز چین به حساب میاد .

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس
تعمیر گیربکس اتومات برلیانس

برلیانس در ایران

ورود محصولات برلیانس به ایران از سال 1393 شروع شد . شرکت سایپا مسئولیت واردات این خودرو رو به عهده گرفت و به مونتاژ این خودرو پرداخت . دلیل محبوبیت برلیانس توی ایران رو میشه کیفیت بالای ساخت و قیمت مقرون به صرفه نسبت به رقبای خودش دونست . البته فکر کنم چند سالی هست خط تولید این ماشین متوقف شده و فقط دو الی سه مدل رو به ایران فرستادن . معمولا توی بازار ایران هر ماشینی خوب جواب بده رو کلا از ریل خارج میکنن . بگذریم و بریم سر بحث های تخصصی تر .

گیربکس اتومات برلیانس در ایران

شاید برای خیلی از دوستان سوال شده باشه که آیا برلیانس از نظر فنی مورد تایید هست یا نه؟ باید گفت که قطعات برلیانس نسبت به بقیه خودرو های چینی بازار از کیفیت بالا تری برخورداره . اما این امر دلیل بر این نمیشه که کلا خراب نشه . پیشرانه برلیانس هم همانند بقیه خودرو ها نیاز به رسیدگی و سرویس به موقع و مرتب داره . اگر این موارد رعایت نشه صد درصد گیربکس اتوماتیک برلیانس به مشکل میخوره و ممکنه هزینه های زیادی رو روی دستتون بذاره .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک برلیانس

در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس باید توجه کرد که این کار حتما باید توسط متخصص با تجربه انجام بشه . اگر خدایی نکرده فردی که تخصص کافی رو در تعمیر و سرویس نداشته باشه ماشین رو باز کنه ممکنه خسارات بیشتری به این پیشرانه وارد کنه . پس توصیه میشه حتما در انتخاب مکانیک گیربکس برلیانس دقت کافی رو داشته باشید .

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

در مرحله اول شما میتونید با ما تماس بگیرید و مشکل ماشنیتون رو بگید . تیم ایران گیربکس میتونه نسبت به عیبی که خودروی شما پیدا کرده حدود قیمت تقریبی رو خدمتتون اعلام کنه . اما باید این داستان هم مورد توجه قرار بدید که تا گیربکس به طور کلی باز نشه هیچ چیز معلوم نمیشه . ممکنه عیب کار یه چیز ساده باشه و گاهی هم مشکل فنی بزرگ . تمامی این موارد توسط افراد با تجربه برسی میشن و نتیجه رو خدمت شما اعلام میکنیم .

ما گیربکس اتوماتیک کدام خودروی برلیانس را تعمیر میکنیم :

در مجموعه ایران گیربکس ما تمامی مدل های برلیانس را تعمیر و سرویس میکنیم که نمونه ای از اونا رو براتون میذاریم :

  • برلیانس H320
  • برلیانس H330
  • برلیانس C3 کراس
  • برلیانس V5

و تمامی خودرو هایی که در دست تولید هستن .

سخن پایانی :

مجموعه ی ایران گیربکس همیشه و در تمام ساعات شبانه روز در خدمت مالکان عزیز برلیانس هست . اگر خدایی نکرده مشکلی برای ماشینتون پیش اومد میتونید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنین . از اینکه در تعمیر گیربکس اتوماتیک متخصص هستیم به خود میبالیم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *