تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

سلام به همراهان عزیز ایران گیربکس . امروز قراره به صورت تخصصی در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 بحث کنیم . و اینکه چطوری افراد متخصص رو برای تعمیر گیربکس ماشین خودمون پیدا کنیم . قبل از هر چیزی طبق روال گذشته سری بزنیم به تاریخچه ی این ماشین تخم مرغی جمع و جورمون . البته اگر امیر ها ناراحت نشن 🙂

تاریخچه پژو 206:

شرکت پژو یکی از شرکت های خودرو سازی فرانسویه که در ابتدا به ساخت آسیاب های قهوه پرداخته بود . ورود رسمی پژو به صنعت خودرو سازی از سال 1882 با تولید دوچرخه ی گراند آغاز شد .

شرکت ایران خودرو به تنهایی یکی از پایگاه های مهم تولید 206 بشمار میره. در ابتدا ایران خودرو از 205 رونمایی کرده بود. بعد از مدتی که 206 خیلی محبوبیت خاصی پیدا کرد، تولید و عرضه 205 پایان یافت.

سه ماه دوم سال 1380 بود که خودرو 206 به صورت علنی جایگزین 205 شد.( دیگه خیال امیرا اون موقع راحت شد😜)

تا به الان( سال 1402) هم تولید 206 و 207 توسط ایران خودرو صورت میگیره. پس از گذشت 20 سال هنوزم جزء خودرو های پر فروش ایران محسوب میشه.

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206
تعمیر گیربکس اتومات 206

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 در ایران

شاید برای بسیاری از دوستان عزیز این سوال مطرح بشه که کیفیت قطعات 206 افت کرده یا نه؟ یعنی میتونیم قطعات با دوام پیدا کنیم؟ باید گفته بشه که تولید قطعات 206 هم داخل ایران انجام میشه و اینکه برخی از قطعات اون هم از خارج کشور وارد میشه.

اما توجه کنید که خارجی بودن قطعات 206 باعث نمیشه که اصلا خراب نشه. شما میتونید برای جلوگیری از بروز مشکل گیربکس اتومات 206 رسیدگی و سرویس دائمی به صورت ماهانه انجام بدید. اگر این موضوع رو پشت گوش بندازید ممکنه خیلی هزینه های زیاد تری روی دستتون بذاره.

پس رفیق بجای هزینه های زیاد تعمیر گیبرکس اتومات 206 بهتر هستش که رسیدگی بهتر و منظم و روتین رو داشته باشی.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک 206

در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 باید از افراد متخصص در این حیطه کمک گرفته بشه. اگر شما به سراغ افراد تازه کار که تخصص کافی ندارند مراجعه کنید.

قطعا ممکنه که تعمیر گیربکس اتومات پژو 206 شما به تاخیر بیفته یا اینکه خدای نکرده صدمه بیشتری هم ببینه. پس به شما توصیه میشه که در انتخاب مکانیک گیربکس اتومات 206 نهایت دقت و سخت گیری رو داشته باشید.

علاوه بر اون بهتره قبل از پرداخت هزینه ایی هم از افراد متخصص مشاوره بگیرید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

قبل از اینکه از جیب خودتون هزینه رو به دست تعمیرکاران بدید بهتره از نوع مشکل باخبر بشید. در صورتی که اگر مشکلی برای خوردرو شما پیش اومد بهتر هستش که سریع از تیم پشیتبانی ما مشاوره بگیرید.

بعد از برقراری ارتباط بین شما و تیم پشتیبانی ایران گیربکس میتونه با عیب یابی کردن خوردرو شما قیمت تقریبی ارائه بده. به این موضوع هم توجه داشته باشید که گیربکس 206 شما به صورت کامل باز نشه به صورت قطعی درمورد قیمت نمیشه نظر داد.

ممکن هستش که قیمت تعمیر گیربکس اتومات 206 کمتر از اون چیزی باشه که فکرشو میشه کرد یا بلعکس.

سخن پایانی و جمع بندی:

مجموعه تیم ایران گیربکس در تمامی ساعت شبانه روز در خدمت مالکان خودرو 206 میباشد. هر زمانی که برای خودروتون مشکلی پیش اومد میتونید سریع با تیم پشیتبانی ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان هم بهره مند شوید.

از اینکه در تعمیر گیربکس اتومات متخصص هستیم بسیار به خود میبالیم و آماده امداد رسانی و کمک به دوستانمان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *