تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک

سلام به تمامی دوستان و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم قرار که به صورت کاملاً حرفه ایی و خیلی زیر بینانه به سراغ تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک برویم و تمام نکات مهم اون رو برای شما شرح بدیم. ما توی این مطلب به صورت تمام و کمال بهتون میگیم که اگر یه وقت گیربکس نیسان جوک شما خراب شد چطوری بهترین متخصص را با کمترین هزینه ممکن انتخاب کنید. خب دوستان بریم سراغ بررسی این خودروی شاسی جمع و جور.

تاریخچه‌ی نیسان جوک :

نیسان همان‌طور که شما دوستان میدانید یک شرکت ژاپنی بوده که هر ساله خودرو های جدید را وارد بازار جهانی می‌کند. نکته جالب آن است که بیشتر مدل هایی که شرکت نیسان تولید می‌کند، اغلب پر فروش بوده. نیسان جوک از سال 2011 وارد بازار جهانی شد و از طرفی با تأخیر بسیار زیادی وارد بازار ایران شد. تمامی خودروسازان جهان چهره خودرو نیسان جوک را عجیب و غریب می‌دانستند. همین امر سبب شد که در کمترین زمان ممکن این نوع مدل از شرکت نیسان به خوبی فروش برود.

خودرو نیسان جوک در کشور های ژاپن و اندونزی و از طرفی انگلستان تولید می‌شود و به سرتاسر جهان نیز عرضه خواهد شد.  بهتره بدونید که تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک اونقدر هم سخت نیست. این خودرو با این که چهره کاملاً عجیبی داره ولی بهتره بدونید که از لحاظ فنی کاملاً قدرت خوبی داره. حالا توی بخش فنی به تمومی این موارد می‌پردازیم، پس عجله نکن رفیق.

همان‌طور که در بخش قبلی که عنوان کردیم، نیسان جوک از سال 2011 تا به الان تولید شده. اما چه زمانی وارد ایران شد؟ حدوداً از سال 92 کمپانی نیسان با خودرو سازان ایرانی مذاکره کرد تا مدل های جدید از نیسان وارد بازار شود. مثلاً خودرو هایی مانند نیسان تیانا و نیسان مورانو که از جمله محصولات آن زمان شرکت نیسان بودند.

طولی نکشید که شرکت نیسان خودروسازان ایرانی را تحریم کرد و تا چند سالی از خودرو های جدید نیسان خبری نبود. تا این که در تابستان سال 95 نیسان جوک به ایران وارد شد. طولی نکشید که نیسان جوک به عنوان یک ماشین جمع و جور و با کلاس سهم بازار خودرو ایران رو دست گرفت و طرفداران خودش رو پیدا کرد.

مشخصات فنی نیسان جوک :

خب رسیدیم به بخش جذاب بررسی فنی خودرو نیسان جوک. این خودرو 4 سیلندر است و از طرفی حجم 1.6 لیتری موتور اون رو نسبتاً کم مصرف معرفی می‌کند. گیربکس تونیک دارد و از طرفی تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان جوک به راحت ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. (البته زیر نظر افراد متخصص)

قدرت این خودرو 117 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 158 نیوتون بر متر که قلب تپنده این نیسان جوک را تشکیل می‌دهد. قابل ذکر است که قدرت موتور این خودرو شتاب صفر تا صد 11.5 ثبت کرده و سرعت 171 کیلومتر بر ساعت که باورنکردنی است.

همراهان گرامی توجه کنید که قطعات خودرو های نیسان در بازار ایران کمیاب شده و از طرفی اجناس تقلبی هم افزایش پیدا کرده. قبل از هر چیزی شما باید با افراد متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک  نیسان جوک ارتباط برقرار کنید تا بهترین لوازم یدکی را انتخاب کنند.

مجموعه تیم فنی ایران گیربکس برای بررسی و تعمیر گیربکس اتوماتیک  نیسان جوک به شما کمک خواهد کرد و از با کیفیت ترین اجناس استفاده خواهد شد. همچنین دوست عزیز از سرویس ماهانه غافل نشو.

هزینه تعمیر گیربکس نیسان جوک :

همین اول بهتره بدونید که برای تخمین هزینه تعمیر گیربکس نیسان جوک باید از افراد متخصص در این حیطه استفاده کنید. بهتره اول با افراد متخصص در مجموعه ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید تا خودرو شما به صورت کامل بررسی شود.

ممکن است که پس از بررسی آسیب وارد شده کم بوده و هزینه تعمیر آن به مراتب کمتر باشد. از طرفی هم ممکن است که گیربکس نیسان جوک شما آسیب جدی وارد شده باشد و هزینه تعمیر آن نیز افزایش یابد.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شما است. شما مالکان خودرو نیسان جوک، زمانی که گیربکس خودرو خدای نکرده با مشکل رو به رو شد کافی است که سریعاً با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده تا به شما برای تعمیر و سرویس کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *