تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا

تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا

تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا

سلام به‌تمامی دوستان و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. طبق معمول امروز هم قرار که به یک بررسی فوق خفن و کاملاً حرفه و ریزبینانه در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا داشته باشیم. در این مطلب به شما دوستان پیشنهادی برای تعمیر گیربکس خودرو ارائه خواهیم داد و بهتون میگیم که چطوری هزینه تعمیر گیربکس خودرو خودتون خیلی کم کنید. خب بریم سراغ این خودرو سواری خوشگل.

تاریخچه ی آزرا :

شرکت هیوندای، یک شرکت کره ایی پرچم‌دار بوده که در سرتاسر جهان محصولات آن عرضه می‌شود. آزرا به‌عنوان یک محصول باسابقه و شناخته شده این کمپانی معرفی شده است که از سال 1986 روی خط تولید قرار دارد. نام دیگر هیوندای آزرا، گرنجور است که از این خودرو 6 نسل تولید و عرضه شده است.

محصول شرکت هیوندای که همان آزرا بود طولی نکشید که در سال 1986 به بعد و با پیشرفت روز افزون توانست که محصولات جدیدی را به کشور های دیگر ارسال کند. هیوندای آزرا هم اکنون به کشور هایی همچون هند، چین، ایران و آمریکای شمالی و برخی دیگر از کشور ها صادر می‌شود. جدید ترین مدل آزرا، گرنجور 2019 است که در بازار جهانی هنوز هم موجود می‌باشد.

هیوندای آزرا در ایران :

هیوندای آزرا به‌عنوان یک سدان متوسط کره ایی توانست که محصولات خودش را در 6 نسل مختلف تولید کنید. در این 6 نسل پیشرفت را در آزرا می‌توانید ببیند و این خودرو همیشه در حال پیشرفت بوده و آپشن های زیادی هم به آن اضافه می‌شد.

اولین سالی که آزرا وارد ایران شد، سال 2006 بود که نسل چهارم این خودرو از طریق مرز ها وارد کشور عزیزمان شد. در همان سال به دلیل طراحی بدنه فوق العاده و امنیت مناسب نیز به یکی از پرفروش و محبوب‌ترین محصولات معرفی شد. سال 2010 الی 2011 نیز یک فیس لیفت از این برند معرفی شد که در آن سال‌ها نیز مدل جدید فیس لیفت در ایران محبوبیت چندانی هم پیدا کرد.

مشخصات فنی آزرا :

خب رسیدیم به یک بخش جذاب و بررسی فنی آزرا که یک سدان متوسط کره ایی است. آزرا یک موتور 4 سیلندر با حجم موتور دو نیم لیتری دارد. گیربکس این ماشین 6 دنده اتومات بوده و از طرفی هم تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا اصلاً سخت نخواهد بود.

قدرت این خودرو 187 اسب بخار به همراه گشتاور 241 نیوتون بر متر است که قلب تپنده هیوندای آزرا را تشکیل داده است. طبق اطلاعاتی که خود کمپانی منتشر کرده، صفر تا صد این خودرو 9.7 ثانیه است و سرعت آن 215 کیلومتر بر ساعت.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات آزرا :

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که قطعات خودرو های خارجی بسیار کمیاب شده است و شما از خریداری کردن اجناس تقلبی و بی کیفیت باید خودداری کنید. برای تعمیر و سرویس گیربکس اتومات آزرا شما می‌توانید از تیم متخصص آزرا استفاده کنید که کمترین هزینه را برای شما به ارمغان بیاورند.

پیشنهاد میشه که برای کاهش هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا از سرویس دوره ایی خودرو خود غافل نشوید. چون ماهانه با پرداخت اندکی هزینه می‌توانید گیربکس خودرو خودتان را سرویس کرده و از به وجود هزینه های زیاد گیربکس جلوگیری کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا :

خب دوست عزیز بهتره که برای تخمین هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا از یک متخصص استفاده کنید. زیرا گیربکس آزرا شما در مرحله اول کامل باید بررسی شود تا مشکل اصلی آن یافت شود و سپس برآورد هزینه انجام شود.

ممکن است که هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک آزرا بسیار کم تر از آن چیزی باشد که فکرش را هم می‌کنید و یا هم بلعکس. در ضمن از افراد متخصص در این حیطه استفاده کنید و نه افراد تازه کار. افراد تازه کار تخصص و تجربه‌ی کافی در رابطه با تعمیر گیربکس اتومات نداشته و ممکن است خدای نکرده آسیب بیشتری وارد کنند.

جمع بندی و سخن پایانی :

مجموعه بزرگ ایران گیربکس در تمامی ساعت شبانه روز منتظر تماس شما عزیزان است. اگر خدای نکرده برای گیربکس خودرو خودتان مشکلی پیش آمد، خجالت را کنار گذاشته و با ما ارتباط برقرار کنید که مشکل گیربکس خودرو شما سریعاً رفع شود.

یک پاسخ

  1. ممنونم از تیم حرفه‌ای ایران گیر بکس
    واقعا اطلاعات خوبی بود
    چراغ راهم شد برای تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *