تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما

تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما

تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیم

سلامی گرم به تمامی دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز طبق معمول قراره که به‌صورت کاملاً حرفه ایی و کاملاً ریز بینانه به تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما بپردازیم و یک بررسی صفر تا صد خفن هم داشته باشیم.

اصلاً نگران نباشید توی این مطلب بهتون میگیم که اگر گیربکس خودرو ماکسیما شما خراب شد چیکار کنید و چطور یک متخصص خفن پیدا کنید. خب هر چی سریع تر بریم سراغ بررسی این خودرو خوشگل سواری.

تاریخچه نیسان ماکسیما :

نیسان ماکسیما یکی از خودرو های تولید شده توسط شرکت ژاپنی نیسان است که از سال 1977 عرضه شد. طبق اطلاعاتی که خود شرکت نیسان منتشر کرده، قرار بود که تولید این خودرو در سال 2023 الی 2024 پایان یابد.

شرکت ژاپنی نیسان زمانی که ماکسیما را تولید کرد اصلا طولی نکشید که این خوردو مستقیما به بازار جهانی خودرو وارد شد.

نیسان ماکسیما کلاس متوسط اولین بار در سال 1380 الی سال 1391 در ایران توسط شرکت محبوب پارس خودرو مونتاژ شد. البته بهتره بدونید که توی اون زمان هم ماکسیما جزء خودرو های لوکس و شیک حساب میشد. ماکسیما ماشینی بود که در کنار ظاهر زیباش قدرت خوب و شتاب عالی هم داشت.

این خودرو به دو صورت دنده ایی و اتومات عرضه شده که نسخه دنده ایی پرفروش تر بود و از لحاظ فنی و تجهیزات کم و کاستی با یکدیگر ندارن. (مثلاً تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما توی جفت این نسخه ها نسبتاً فرق داره)

البته که تا به الان هم نیسان ماکسیما جزء خودرو محبوب توسط ایرانیان محسوب میشه و یکی از دلایل اصلیش، کیفیت بالای این خودرو هستش.

مشخصات فنی ماکسیما :

نیسان ماکسیما دارای یک موتور سه لیتری و شش سیلندر است که دارای 227 اسب بخار می‌باشد. موتور ماشین به قدری قدرتمند است که شتاب صفر تا صد آن 8 ثانیه توسط شرکت ثبت شده. البته که دارندگان خودرو اعلام کرده اند که پس از چند سال از خریداری این خودرو شتاب ماکسیما تغییرات زیادی هم نداشته.

به ندرت گیربکس ماکسیما خراب می‌شود و در بازه زمانی های طولانی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما شما نیازمند متخصص در این حوزه هستید.

همراهان گرامی بهتره بدونید که قطعات نسخه های قدیمی این خودرو به شدت کمیاب شده است. از طرفی برخی از اجناس موجود در بازار کیفیت مناسب را نداشته و تقلبی هستن که مشکل و تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما رو بیشتر میکنه.

پیشنهاد میشه زمانی که خودروی شما با مشکلی رو به رو شد به جای خریداری کردن اجناس گرون و… با متخصصان ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید. ما با بررسی خودرو و گیربکس آن، اجناس مناسب برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما را معرفی کرده و از طرفی با کمترین قیمت ممکن بهترین اجناس با کیفیت و دوام انتخاب میشه و خیالتون حسابی راحت.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما :

قبل از هر چیزی لطفاً برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما به دنبال افراد متخصص و با تجربه باشید و نه افراد تازه کار. چون تعمیر گیربکس اتوماتیک ماکسیما نسبتاً کار سختی هستش و از طرفی اگر مکانیک تجربه کافی نداشته باشه، قطعاً که شما رو با دردسر رو مواجه میکنه. همچنین ممکنه که هزینه های بیشتر رو هم برای شما به ارمغان بیاره.

پیشنهاد ما به شما عزیزان اون هستش که با متخصصان ایران گیربکس تماس بگیرید و با اون ها ارتباط برقرار کنید. تا گیربکس خودرو شما کاملاً مورد بررسی قرار بگیره و برآورد هزینه هم انجام بشه. شاید مشکل گیربکس شما جزئی باشه و با هزینه کم حل بشه.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس و برقراری ارتباط با شما  دوستان است. شما مالکان خودرو نیسان ماکسیما، زمانی که گیربکس خودرو خدای نکرده با مشکل رو به رو شد کافی است که سریعا با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا سریعا به مشکل شما رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *