تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا

تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا

تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا

سلام به تمامی دوستان و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. طبق معمول امروز هم قراره که به صورت کاملا  تخصصی و ریزبینانه به سراغ تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا بپردازیم و در کنار شما یک بررسی فوق خفن داشته باشیم. خیلی کوتاه و مختصر در این مطلب به شما میگیم که اگر گیربکس تارا خراب شد چیکار کنید که هزینه هاتون کمتر باشه. پس خیالتون راحت و بریم سراغ بررسی این خودرو سواری خوشگل.

تاریخچه ی تارا :

ایران خودرو به عنوان یکی از بزگترین شرکت های خودروسازی (داخلی) چند سال بود که به دنبال طراحی یک خودرو منحصر به فرد بود. به این دلیل بعد از چند سال خودرو ملی با نام تارا (پارسی) عرضه بازار کرد. تارا یک خودرو سدان کلاس سی است که با ساز و کار و پلتفرم 301 ساخته شده است.

یکی از نکات مهم برای خودرو تارا، تعمیرگیربکس اتوماتیک تارا است. چون که متخصصان کمی برای تعمیر گیربکس این خودرو پیدا میشن و شما باید بهترین متخصص ها را برای تعمیر و سرویس گیربکس این خودرو پیدا کنید.

شرکت خودروسازی ایران خودرو از سال 1400 به صورت کاملا انحصاری و اختصاصی خط تولید تارا را در دست گرفته بود. به این دلیل تارا از سال 1400 تا به الان که شما این مطلب رو میخونید در حال تولید است. تارا که از جمله خودرو های ملی است، دارای دو نسخه ی دستی و اتومات است.

برخی از افراد این خودرو را با سمند و دنا مقایسه میکنند و یا حتی برخی از افراد این خودرو را خانواده سمند و دنا خطاب میکنند. این خودرو هم خانواده پژو است (پژو 301) و ظاهری کاملا شیک نیز دارد.

مشخصات فنی تارا :

خب دوستان عزیز رسیدیم به بخش بسیار جذاب و از طرفی مشخصات فنی این خودرو ملی از جمله گیربکس اتوماتیک تارا. قلب تپنده این خودرو شامل یک موتور تی یو فایو پلاس است که این موتور کاملا شتاب فوق العاده ایی به خوردو میدهد. 113 اسب بخار سهم این خودرو است و از طرفی 144 گشتاور نیوتن دارد. اگر شما با موتور تیو فایو آشنا باشید قطعا که میدانید شتاب این نوع از موتور بسیار قدرتمند و سریع است.

خودرو تارا دارای سانروف سات و از طرفی سنسور باد تایر و ترمز دیسکی برای جلو و عقب و سنسو پارک عقب و… بسیار آپشن دیگر. این خودرو ملی سعی داشته که بهترین آپشن ها همانند گرمکن صندلی را برای برخی از نسخه های خود ایجاد کند.

قبل از هر چیزی دوست من لطفا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا به دنبال یک متخصص یا به زبون خودمونی دنبال یک اوستا کار خفن باش. قطعا که بازار خودرو ایران و مخصوصا خدمات فنی بسیار اشباع شده و پیدا کردن متخصص خیلی سخت. تیم و مجموعه ایران گیربکس بهترین متخصصان در این زمینه را در اختیار شما قرار داده است.

بهتر است به دنبال اجناس گران و خارجی نباشد (به این دلیل که اجناس تقلبی افزایش یافته) و برای تعمیر بهتر از از پیشنهادات متخصصان ایران گیربکس استفاده کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا :

دوست عزیزم بهتره بهت بگم که نمیشه یک دفعه هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا رو تعیین کرد. ابتدا باید با متخصصان ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید.

دوما خودرو تارا شما کامل باید مورد بررسی قرار بگیره که هزینه ها برآورد بشه. ممکنه که هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا خیلی کمتر از اون چیزی باشه که شما دوست عزیز فکرش رو میکنید. اما بهتره که همیشه سرویس های دوره ایی برای گیربکس خودروی خودتون داشته باشید تا یهو خراب نشه و هزینه زیادی برای شما تخمین نخوره.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شما است. شما مالکان خودرو تارا، زمانی که گیربکس خودروی شما خدای نکرده با مشکل رو به رو شد کافی است که سریعا با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *