تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان

با سلام خدمت کاربران عزیز مجموعه ی ایران گیربکس . در این پست به تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان خودروی محبوب چینی در ایران میپردازیم امیدوارم که مطالب ما کارآمد باشه براتون .

تاریخچه ی خودروی لیفان :

شرکت خودرو سازی لیفان در طی سالیان اخیر رشد به شدت چشمگیری نه تنها در ایران بلکه در کل جهان داشته است . این کمپانی در ابتدا دارای 9 کارمند بود و فقط تعمیرات موتور سیکلت رو انجام میداد . پس از گذشت سالها این شرکت توانست محبوبیت زیادی را با ساخت موتور سیکلت های به روز به دست آورد و شعبه های زیادی در سراسر جهان جهت منتاژ محصولات خود دایر کند . لیفان با تولید اتوبوس وارد عرصه خودرو سازی شد و پس از آن در سال 2005 توانست در ساخت خودرو های سدان در سطح جهانی مطرح شود .

خودروی لیفان در ایران :

در سال 1385 با تلاش های مکرر ، کرمان موتور توانست نخستین محصول این کمپانی را که لیفان 520 بود وارد کشور کند . این مدل با چهره و طراحی نه چندان جذاب نتوانست کرمان موتور را به اهداف خود برساند . گرچه پس از گذشت چند سال مدل های جدیدی از لیفان در ایران حضور دارند و در حال رقابت با سایر خودرو های چینی هستند .

بازخورد گیربکس اتوماتیک لیفان در ایران :

نوبت به اون رسید که کمی بحث رو تخصصی تر و به حوزه کاری خودمون یعنی تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان بکشونیم . همونطور که در بحث های قبلی مطرح کردیم گیربکس اتوماتیک کلیه خودرو ها نیازمند رسیدگی و آدمی منظبت برای سرویس به موقع آنها هست . گرچه به هیچ عنوان نمیتونیم گیربکس اتوماتیک لیفان رو با مدل های به روز اروپایی از نظر کیفیت و کارایی مقایسه کنیم . اما با این حال با کمی دقت میشه از خسارت های مالی فراوان جلو گیری کنیم .

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان
تعمیر گیربکس اتومات لیفان

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین لیفان :

خودروی لیفان به دلیل کم بودن تنوع علی الخصوص در ایران و همچنین دستی بودن پیشرانه اغلب این خودرو ها مدل های کمی از اون دارای گیربکس اتوماتیک هستن . با این حال باز هم تعمیر و سرویس به موقع اونها از واجبات نگهداری این ماشین ها به حساب میاد . این موضوع رو نیز باید در نظر داشت که حتما توسط فردی متخصص این عملیات باید صورت بگیره که خدایی نکرده باعث آسیب های شدید تری به پیشرانه این ماشین نشود .

هزینه ی تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان :

شاید بار ها به این مطلب اشاره کردیم که دلیل بالا یا پایین بودن هزینه تعمیر گیربکس خود شما هستید . اگر با رسیدگی معقول و سرویس های منظم از لیفان نگهداری کنید و همچنین با شنیدن کوچک ترین صدای در پیشرانه ی آن سریعا به مراکز تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه کنین شک نکنید هزینه رو میتونین به نصف یا حتی یک سوم کاهش بدین . در هر حال برای برآورد هزینه تعمیر میتونین با کارشناسان ایران گیربکس تماس بگیرید .

گیربکس اتوماتیک خودرو های لیفان که در مجموعه ی ما تعمیر میشوند :

کلام آخر :

صد درصد شما هم مالک یکی از خودرو های نام برده لیفان هستید که با نگرانی خرابی گیربکس اتوماتیک وارد سایت ما شدید . از همین جا به شما اعلام کنم که اصلا جای نگرانی نیست و اول میتونید با تماس از مشاوره رایگان ما استفاده کنید . در مرحله بعد اگر تهران تشریف دارید میتونین از قابلیت خودرو بر رایگان استفاده کرده و ماشینتون رو تا مجموعه ما بیارین تا تعمیرات لازم جهت رفع مشکل گیربکس اون رو انجام بدیم براتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *