تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60

سلام به‌تمامی همراهان عزیز سایت ایران گیربکس. امروز هم قراره که یک بررسی خیلی خفن داشته باشیم در رابط با تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 | X60 و بهتون بگیم که چجوری میتونید یک متخصص رو برای تعمیر گیربکس ماشین خودتون پیدا کنید. قبل از هر بحث تخصصی بهتره بریم سراغ تاریخچه این ماشین چینی شاسی بلند خوشگل.

تاریخچه‌ی لیفان ایکس 60 :

لیفان یک شرکت خصوصی چینی هستش که اواخر سال 1992 توسط مین شانگ ابداع شد. شرکت لیفان ابتدا فعالیت خودش رو با یک تعمیرگاه موتور سیکلت شروع کرد و بعد از دو دهه انقدر خفن شد و کارش سر و صدا کرد که یک تیم 13 هزار نفری در شرکت لیفان امروزی در حال فعالیت هستند.

شرکت پر زرق و برق لیفان جزء 5 کمپانی اصلی ساخت موتور سیکلت در چین قرار دارد. سال 2005 اولین خودرو، لیفان 520 وارد بازار جهانی شد. البته که این خودرو در ایران نیز مونتاژ میشود ولی بعد از گذشت چند وقت جای خودش رو به سدان 620 داد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60
تعمیر گیربکس اتومات لیفان ایکس 60

لیفان ایکس 60 در ایران :

سال 1385 شرکت کرمان موتور وارد مذاکره با یک غول چینی بی شاخ و دم شد. نخستین محصولی که وارد ایران شد و به فروش رسید، یک سدان اقتصادی با مدل لیفان 520 بود.  این خودرو که وارد ایران شد نسبتاً به خودرو موجود در بازار طراحی زیبایی و البته امکانات رفاهی نسبتاً خوبی هم داشت.

سال 1390 کرمان موتور لیفان 620 را وارد کرد. این خودرو طراحی کپی و مشابه ایی با برندهای (تویوتا) و (بی ام و) داشت ولی نکته ایی که این خودرو رو محبوب کرد، قیمت بصرفه بود. کرمان خودرو تصمیم بر این گرفت که امکاناتی جدید به این خودرو اضافه کند و با آپدیت جدید و خفن تر اونو وارد بازار کرد تا افراد چینی باز خیلی کیف کنند.

مشخصات فنی لیفان ایکس 60 :

خب نوبتی هم باشه نوبت مشخصات فنی لیفان ایکس 60 هستش. حداکثر قدرت این خودرو 131 اسب بخار هستش که 6000 درو در دقیقه داره. حداکثر گشتاور موجود در این خودرو هم 168 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه هستش.

طبق آماری که خود کمپانی برای شتای صفر تا صد ارائه داده، 13 ثانیه( دستی) و 14.5( اتومات) هستش. در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک هم باید بگیم که این خودرو گیربکس مناسبی داره ولی بعضی موقع ها نیاز به سرویس دارد پس باید به این مورد هم توجه کنید.

طراحی این ماشین در نگاه اول خیلی جذاب هستش و البته که با امکانات عالی که داره و قیمت محدود میتونه گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشه. ولی باید به هزینه های تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 اون هم توجه کنید دیگه.

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 :

قطعاً که با روانه شدن اجناس و لوازم تقلبی برای  تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 با چالش‌هایی رو به رو میشید. ولی از کجا باید بهترین لوازم و کیفیت رو پیدا کنیم؟ لوازم خارجی بخریم دوامش بهتره؟

یکی از باورهای غلط اینه که مردم فکر میکنن هر چی جنس خارجی باشه بهتره در صورتی که شما باید سرویس دائمی برای تعمیر گیبرکس اتومات لیفان x60 خود داشته باشید. پیشنهاد میشه به صورت ماهانه پیش یک مکانیک متخصص برید و با هزینه کمی سرویس ماهانه داشته باشید.

رفیق من این تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 رو پشت گوش و به تأخیر بندازی خودت ضرر می‌کنی ها از من گفتن بود.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 :

در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 باید از افرادی متخصص مکانیک کمک بگیرد. اگر به سراغ افرادی برید که تازه کارن و تخصص کافی هم ندارند قطعاً که خود شما ضرر می‌کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان به صورت دقیق تعیین نمیشه. پیشنهاد ما به شما اینه که اول از هر چیزی با ما تماس بگیرید و مشکل گیبرکس خودرو رو برای ما شرح بدید. قطعاً که پشت تلفن تخمین هزینه به صورت دقیق نیستش.

به همین علت بهتره که گیربکس خودرو شما اول باز بشه و توسط متخصصان ایران گیربکس اونو بازبینی کنند. در این صورت میشه قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک رو به صورت دقیق بیان کرد.

سخن پایانی و جمع بندی :

مجموعه تیم ایران گیربکس مشتاق کمک کردن به شما مالکان لیفان است. شما در هر ساعت شبانه روز میتونید تماس بگیرد. به محض این که مشکلی برای خودرو شما پیش اومد سریعاً با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

از اینکه در تعمیر گیربکس اتوماتیک متخصص هستیم بسیار خرسند بوده و به خودمان می‌بالیم و همیشه آماده امداد رسانی هستیم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *