تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام

سلامی گرم خدمت کاربران عزیز ایران گیربکس . امروز اومدیم تا باهاتون در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام کمی صحبت کنیم و تاریخچه این خودروی محبوب چینی بین ایرانیا رو بدونیم . اول از همه لازمه در مورد این کمپانی اطلاعاتی رو به طور مختصر کسب کنیم .

تاریخچه ی ام وی ام :

شرکت ام وی ام از زیرمجموعه های کرمان موتوره و با نام تجاری (Modiran Vehicle Manufacturing Company) به معنی شرکت خودروسازی مدیران، فعالیت می‌کنه . نام اختصاری این شرکت که روی اکثر خودرو هاش هم هست MVM میباشد . این شرکت حدود بیست ساله که از تاسیسش میگذره و به طور مستقیم محصولات چری که کمپانی خودروسازی چینی هست رو مونتاژ و روانه بازار میکنه . نکته جالب و قابل توجه اینه که شرکت ام وی ام بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری در صنعت خودرویی کشوره و حدود 4500 نفر پرسنل داره .

شرکت ام وی ام تا الان که این مطلب رو میخونین حدود 140 تا نمایندگی توی سراسر کشور داره و خدمات پس از فروش و مشتری مداری خوب این کمپانی باعث شده فروش فوق العاده ای داشته باشه .

تا اینجای کار اطلاعات کافی در مورد شروع کار و آشنایی کامل با این مجموعه به دست آوردیم و وقتشه بریم سر مبحث اصلی خودمون یعنی تعمیر گیربکس اتومات این خودرو ها .

آیا گیربکس اتوماتیک ام وی ام از کیفیت بالایی برخورداره ؟

در جواب به این سوال باید گفت تمامی خودرو های گیربکس اتوماتیک نیاز به نگهداری خوب و مراقبه های خاص خودشون رو دارن . شما اگر گیربکس ماشینتون رو هر چند وقت سرویس کنین و مراقب میزان روغن و کیفیت اون باشین مطمئنا طول عمر بیشتری براتون میکنه و کمتر خرج روی دستتون میذاره .

گیربکس اتوماتیک ام وی ام هم مثل بقیه خودرو ها از این موضوع مستثنا نیست و هر چی بیشتر ازش مراقبت کنین بازخورد بهتری میگیرین . گرچه باید به این موضوع هم توجه کرد از گیربکس این کمپانی نمیشه انتظاراتی در حد ماشین های رده اول جهان مثل بنز و تویوتا و … داشت .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک ام وی ام :

رسیدیم به مهم ترین بخش داستان . گیربکس اغلب خودرو های چینی به خصوص ام وی ام نیازمند تخصص کافی و تجربه ی بالاست . کوچک ترین خطای انسانی ممکنه خسارت های بیشتری به پیشرانه این خودرو وارد کنه و در نتیجه هم باعث هزینه بالاتری میشه و هم به مدت زمان بیشتری برای تعمیر نیاز داره . در نتیجه همیشه خودروی ام وی ام خودتون رو دست مجموعه های با اصالت و کار درست بسپارین .

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام :

برای برآورد هزینه ی تعمیر گیربکس اتومات ام وی ام صد درصد باید با کارشناسان این حوزه تماس بگیرین و پس از برسی های دقیق میتونن یه تخمین قیمتی رو بدن . اما باید به این نکته توجه داشت که تا گیربکس باز نشه و از صحت و سلامت باقی قطعات اطمینان حاصل نشه امکان دادن نرخ برای این کار فقط در حد تخمین هست .

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام
تعمیر گیربکس اتومات ام وی ام

چه گیربکس هایی در مجموعه ی ما تعمیر میشوند ؟

  • ایکس 55 – X55
  • ایکس 33 – X33
  • ایکس 315 – X315
  • ایکس 22 – X22
  • ام وی ام 110
  • ام وی ام 550 – MVM 550
  • ام وی ام 530 – MVM 530
  • و تمامی خودرو هایی که گیربکس اتوماتیک داشته باشند .

کلام آخر :

اگر خدایی نکرده شاهد صدا های ناهنجار از گیربکس بودین یا هر گونه عیب دیگه ای داشت که ماشین قابل حرکت نبود فقط با یک تماس میتونین از مشاوره های ما استفاده کنین . عزیزان تهرانی هم میتونن از سرویس خودرو بر رایگان ما استفاده کنن و ماشینشون رو تا مجموعه ی ما بیارن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *