تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین

تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین

تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین

سلام به تمامی همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز قرار که بریم سراغ خودروی ملی شاهین که چند وقته سر و صدا کرده و به نوعی فروش خوبی هم در بازار ایران داشته. از طرفی قرار مشخصات فنی خودروی شاهین و مزایای فنی اون و از طرفی  نکات مهمی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین رو برای شما شرح بدیم. خب بدون هیچ حاشیه ایی بریم سراغ بررسی این خودروی سواری و سدان جدید و جمع و جور.

تاریخچه ی شاهین :

اگر شما علاقه مند به بازار خودرو و البته خودرو های جدید باشید، قطعاً که با نام شاهین آشنا هستید. قطعاً که این خودروی ملی در کمترین زمان ممکن فروش فوق العاده و از طرفی پیش ثبت نام خوبی هم داشته است. شاهین یک سدان جمع و جور بوده و یکی از محصولات جدید شرکت سایپا است. سال 1397 اولین بار بود که این پروژه ساخت این خودرو استارت خورده بود و از طرفی قرار بود که اسم این خودرو رهام باشد ولی بعداً به شاهین تغییر کرد.

سال 97 اولین استارت خودروی ملی شاهین خورده شد. این خودرو در ابتدا به جمع و جور بودن معروف شده بود و از طرفی موتور پیشرانه آن نسبت به بدنه و وزن این خودرو برتری نسبی دارد. به این دلیل شتاب این خودرو کاملاً قابل قبول و نسبت به رقبای هم قیمت خود بسیار موفق ظاهر شده بود.

ایران خودرو، خودرو هایی همچون سمند و دنا و… از قبل معرفی کرده بود ولی شرکت سایپا چند سالی بود که خودرویی معرفی نکرده بود. شاهین (رهام قبلی) دستاورد مهمی بعد از چند سال وقفه برای سایپا در بازار خودرو ایران بود همچنین تعمیر گیربکس شاهین نیز فرق می‌کند.

مشخصات فنی شاهین :

خب رسیدیم به بخش جذاب مشخصات این خودرو. قبل از هر چیزی باید بدونید که قلب تپنده ی این خودرو یک پیشرانه 1 و نیم لیتری و هشت سوپاپی است. موتور این خودرو در تیبا و ساینا و کوییک و… استفاده می‌شود. ولی فرق اصلی بنظرتون چیه؟ یک توربو شارژ به موتور این خودرو اضافه شده که شتاب اون رو چند برابر کرده.

87 اسب بخار طبیعی برای این خودرو هستش ولی با توربو شارژ به 110 اسب بخار تبدیل شده. موتور این خودرو در مقایسه با ای اف سون 5 اسب بخار کمتر است.

دوستان عزیز بهتره بدونید که اجناس تقلبی در بازار برای سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین زیاد شده. بهتره برای خرید اجناس ابتدا با کارشناسان ایران گیربکس تماس بگیرید و سپس اجناس مورد نظر رو خریداری کنید.

پیشنهاد می‌شود به جای هزینه های زیاد تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین ،به دنبال سرویس های دوره ایی و منظم باشید که خیلی بیشتر به نفع شما است.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین :

دوستان عزیز بهتره همین اول بهتون بگیم که نمیشه به صورت کلی هزینه رو تخمین زد. در قدم اول بهتره که با کارشناسان ایران گیربکس تماس بگیرید و مشکل گیربکس خودتون رو بگید. مرحله بعد باید به صورت حضوری گیربکس خودرو مورد بررسی قرار بگیره و بعد از اون هزینه کلی تخمین زده میشه.

ممکنه که  هزینه خیلی کمتر از اون چیزی باشه که شما فکرش رو می‌کنید یا حتی بلعکس اون. پس بهتره برای تعمیر گیربکس اتوماتیک شاهین اول کارشناسان خودروی شما رو بررسی کنند.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شما است. شما مالکان خودرو شاهین ، زمانی که گیربکس خودرو خدای نکرده با مشکل رو به رو شد کافی است که سریعاً با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده تا به شما برای تعمیر و سرویس کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *