تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5

سلامی گرم به تمامی همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم طبق معمول قراره یک بررسی کاملا حرفه ایی و ریزبینانه در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5 داشته باشیم. قبل از هر چیزی بهتره بدونید که سری نسخه های خودرو فونیکس تیگو از جمله خودرو های پر فروش چند سال اخیر هستش. توی این مقاله بهتون میگیم که اگر گیربکس خودروتون خراب چیکار کنید که هم کیفیت عالی باشه و هزینه کم. پس بهتره تا انتها همراه ما باشی و این ماشین شاسی بلند خوشگل رو با هم بررسی کنیم.

تاریخچه ی تیگو 5 :

شرکت مدیران خودرو و از طرفی شرکت چری با همکاری یکدیگر توانسته اند که محصولاتی تحت عنوان نام فونیکس نیز عرضه کنند. این محصولات گران قیمت و خوشگل در بازار خودرو ایران بسیار محبوب و فروش خوبی هم داشته اند.

فونیکس محصولات متفاوتی نیز عرضه کرده است و یکی از همین محصولات آن نیز تیگو 5 است. قابل توجه است که قطعات این خودرو کاملا با کیفیت است همانند گیربکس اتوماتیک تیگو 5.

خودروی تیگو 5 برای اولین بار در سال 1394 تحت عنوان اولین خودروی برند چری با همکاری مدیران خودرو توانست که سهم بازار را در دست بگیرد. البته که شرکت مدیران خودرو قبل از سال 94 خودرو های خودشان را تحت عنوان ام وی ام منتشر میکرد.

مدیران خودرو در سال 94 چندین آپشن مجزا به خودرو های خود اضافه کرد. مثل مانیتور چند اینچی عمودی، صندلی های کاملا حرارتی با متریال بسیار بالا و… که دل همه ی افراد رو برد. همچنان که شما در حال مطالعه ی این مطلب هستید تعداد نسخه های دیگری از تیگو هم توسط مدیران خودرو به فروش میرسد.

مشخصات فنی تیگو 5 :

خب رسیدیم به بخش جذاب در این مطلب و بهتره که تموم حواستون به این بخش باشه. قلب تپنده ی این خودرو (موتورش) دارای حجم 1971 هستش و از طرفی که حجم مصرف سوختش به ازای هر 100 کیلومتر 9 لیتر سوخت مصرف میکرد. تمامی این موارد سبب شده که صفر تا صد این خودرو 12.8 ثاینه ثبت شود.

این خودرو 4 سیلندر است و از طرفی که سرعت 175 کیلومتر بر ساعت نیز به خوبی پشتیبانی میکند همچنین گیربکس اتوماتیک تیگو 5 از کیفیت بالایی برخوردار است.

دوستان عزیز بهتره بدونید که در بازار ایران اجناس تقلبی زیاد شده و تشخیص آن هم به مراتب سخت تر شده است. بهترین کار این است که شما سریعا با کارشناسان سایت ایران گیربکس تماس بگیرید و از آن ها مشاوره بخواهید.

ما در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم داد و بهترین انتخاب را در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5 به شما معرفی خواهیم کرد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5 :

همینجوری و ندیده نمیشه به صورت کامل برآورد هزینه کرد. در مرتبه اول بهتره که با تیم متخصص ایران گیربکس ارتباط برقرار کرده. در مراحل بعدی خودروی شما مورد بررسی قرار بگیرید و هزینه کامل آن برآورد شود.

این طوری هم ممکنه قیمت خیلی پایین تر از اون چیزی باشه که شما فکرش رو میکند. رفیق من پیشنهاد میکنم که بجای هزینه های سر سام آور هم به دنبال سرویس ها دوره ایی باشی تا هزینه های سنگین برات ایجاد نشه.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس آماده کمک کردن به شما دوستان است. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم ایران گیربکس ارتباط برقرار کرده و از طرفی متخصصان این مجموعه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5 به شما کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *