تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7

سلام به تمامی همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم قرار طبق معمول یک بررسی حرفه ایی و ریزبینانه و فوق خفن در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 داشته باشیم. البته که قراره به صورت کاملا منصفانه هم طراحی داخل این خودرو و از طرفی مشخصات فنی و هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک اون و… رو مورد بررسی قرار بدیم. پس دوستان تا انتها همراه ما باشید و بریم سراغ بررسی این خودرو شاسی بلند خیلی خوشگل.

تاریخچه ی تیگو 7 :

همانطور که بسیاری از شما دوستان در جریان هستید، ماشین های شاسی بلند چند سالی است که روی بورس قرار دارند. از این رو بسیاری از افراد برای مدگرایی و زیبایی هم که شده به سراغ ماشین های شاسی بلند رفته اند.  

نسخه ابتدایی که از تیگو 7 منتشر شده بود ابتدای سال 2012 بود که در یک نمایشگاه در پکن توسط افراد مشاهده شد. نسخه تولیدی تیگو 7 نیز در سال 2016 در چین به علاقه مندان حوزه خودرو نمایش داده شد. مهمترین نکته ایی که در رابطه با این خودرو وجود دارد در مورد تغییرات و تحولات در نسخه جدید بود.

بسیاری از افراد بر این باور بودند که عواملی مثل طراحی داخلی و ابعاد و گیربکس اتوماتیک تیگو 7 و… هیچ تغییر نسبت به نسخه های قبلی نداشتند .

نسخه ابتدایی تیگو 7 در سال 1400 وارد بازار ایران شد. البته که نسخه پیشرفته و به اصطلاح پرو مکس آن نیز در سال 1402 و آذر ماه در نمایشگاه رونمایی شد. در چندین سال گذشته ماشین های چینی زیادی وارد ایران شدند و بازار ایران نیز پر از ماشین های چینی شده بود.

البته زمانی که ماشین های فونیکس وارد بازار ایران شدند علاقه مندان زیادی پیدا کردند. به طوری که الان هم در سال 1402-1403 نیز ماشین تیگو جزء پرطرفدار ترین ماشین های بازار این هستند.

مشخصات فنی تیگو 7 :

خب نوبتی هم باشه نوبت بررسی کامل و مشخصات فنی تیگو 7 هستش . این خودرو توی ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و روانه بازار میشه . قلب تپنده ی این خودرو (موتور) کاملا مجهز به پیشرانه 1.7 لیتری هستش و توربو مثل تیگو 8 پرومکس. این خودرو 197 اسب بخار و 290 نیوتون بر متر گشتاور دارد و تمامی این موارد باعث شده که صفر تا صد این خودرو زیر 10 ثانیه توسط شرکت ثبت شود.

این خودرو دیفرانسیل جلو و 4 سیلندر است و بدنه کراس اوور نیز دارد. همچنین گیربکس اتوماتیک تیگو 7 نیز بسیار قدرتمند است و در برخی از مواقع آسیب میبیند.

دوست عزیز من قبل از هر اتفاقی لطفا سرویس های دوره ایی رو برای گیربکس اتومات تیگو 7 خودت محیا کن. برای سرویس های دوره ایی میتونی سریعا با کارشناسان ایران گیربکس تماس بگیری و به صورت کامل بهتون مشاوره مدیم و بهترین پیشنهاد رو هم ارائه خواهیم داد.

با توجه به این که اجناس تقلبی هم که زیاد شده بهتره که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 خودتون سریعا با کارشناسان تماس بگیرید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 :

بهتره همین اول بهتون بگیم که به یکباره نمیشه هزینه کلی تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 رو بر آورد کرد. بهتره در قدم اول با کارشناسان ایران گیربکس تماس بگیرید و سپس با شرح دادن مشکل گیربکس تا حدی عیب یابی بشه. بعدا با مراجعه حضوری و بررسی کامل میشه به صورت کاملا دقیق هزینه رو تخمین زد.

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس آماده کمک کردن به شما همراهان گرامی است. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم ایران گیربکس ارتباط برقرار کرده و از طرفی متخصصان این مجموعه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *