تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا

تعمیر گیربکس تیانا

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا :

سلام به تمامی دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم قراره خیلی حرفه ایی و ریز بینانه به تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا بپردازیم و یک بررسی فوق خفن با هم داشته باشیم. البته بهتون هم میگیم که اگر گیربکس خودرو شما اگر خراب شد چگونه افراد متخصص در این زمینه رو پیدا کنید. خب بریم سراغ بررسی این خودروی اسپرت و مجلسی.

تاریخچه ی نیسان تیانا :

نیسان تیانا خودرویی است که ابتدا برای اولین باز در سال 2003 در کشور پیشرفته ژاپن ساخته و رونمایی شد. اما بهتر بدونید که نسل اول این خودرو زیبا در سال 2003 تا 2008 به تولیده رسیده بود و بعد از مدتی نسل دوم آن راهی بازار جهانی شد. در نسل دوم اندازه این خودرو کوچک تر طراحی شده بود و در سال 2009 به صورت رسمی رونمایی شد.

نیسان تیانا با نسخه اولیه ایی که از آن رونمایی شد، چندی طول نکشید که سهم بازار آسیا رو در دست گرفت. بنده محکم، ارتفاع پایین، برجستگی جلوی این خودرو سبب شد که علاقه مندان زیادی در آسیا پیدا کنه. البته بهتره بگیم که تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا هم سخته و قلق های خاص خودشو داره.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا
تعمیر گیربکس اتومات تیانا

نیسان تیانا در ایران :

پارس خودرو جزء اولین وارد کننده های نیسان تیانا در سال 1389 بود. اما هدف پارس خودرو دقیقا چی بود؟ اون موقع سهم بازار ایران دست خودرو هایی مقل ماکسیما، هیوندای آزرا و تویوتا کمری بود به این دلیل پارس خودرو با  وارد کردن نیسان تیانا تونست رقابت تنگاتنگی ایجاد کنه. اما خیلی طول نکشید که نیسان تیانا در سال 1390 به عنوان با کیفیت ترین خودرو ایران شناخته شد.

این خودرو دو سری xv و xl در بازار عرضه شده بود که از لحاز فنی و موتوری اصلا تغییرات چشمگیری ندارند و فقط برای برخی از آپشن ها نیز تغییرات ایجاد شده است. منتهی تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا در این دو سری به صورت یکسان  و بدون تغییر انجام میشود.

مشخصات فنی نیسان تیانا :

نیسان تیانا دارای یک موتور با حجم 2500 سی سی است و از طرفی هم این نوع موتور بنزین سوز است. این خودرو داری 6 سیلندر است که این خودرو را به یک غول بی شاخ و دم تبدیل کرده. طبق اطلاعاتی که خود کمپانی منتشر کرده است حداکثر قدرت این خودرو 182 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 228 نیوتن بر متر است. با این موارد شتاب صفر تا صد 9.6 ثانیه توسط کمپانی ثبت شد.

دراین بخش میتوان به گیربکس اتوماتیک تیانا نیز اشاره کرد. این خودرو با داشتن جعبه دنده مناسب، رانندگی را لذت بخش تر کرده است.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات نیسان تیانا :

دوستان عزیز توجه کنید که قطعات این خودرو در بازار کمیاب شده و اجناس تقلبی و بی کیفیت نیز در بازار افزایش پیدا کرده است. بهتره که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا از لوازم مناسب استفاده کنید.

پیشنهاد میشه که خیلی زیاد به دنبال اجناس گران و خارجی نباشید به این دلیل که اجناس دیگری هم وجود دارند که با قیمت خیلی پایین تر میتونید تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما آن است که بجای این که این همه هزینه، سرویس ماهانه برای خودرو خود داشته باشید.

دوست عزیز لطفا از سرویس ماهانه غافل نشو که در ادامه باید هزینه های بیشتری از جیبت بدی.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا :

بهتره همین اول بهتون بگیم که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان تیانا از افراد متخصص در این حوزه رجوع کنید. نه اینکه به دنبال افراد تازه کار بروید و خدای نکرده هزینه های بیشتری برای شما ایجاد بشه.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تیانا وابسته به نوع گیربکس و میزان خسارت آن است. ابتدا شما باید با تیم ما ارتباط برقرار کرده و بعد با بررسی کامل گیر بکس تخمین هزینه اعلام میشه. ممکن که میزان هزینه خیلی پایین تر از اون چیزی باشه که فکرش رو میکنید یا این که بلعکس.

سخن پایانی و جمع بندی :

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شما است. شما مالکان خودرو تیانا، زمانی که گیربکس خودرو خدای نکرده با مشکل رو به رو شد کافی است که سریعا با تیم پیشتیبانی ارتباط برقرار کرده تا به شما برای تعمیر و سرویس کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *