تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما

تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما

تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما :

سلام به تمام همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز طبق معمول قراره که خیلی حرفه ایی و ریزبینانه به تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما بپردازیم و یک بررسی کاملا خفن را با شما دوستان داشته باشیم. در این مقاله به صورت تخصصی بهتون میگیم که اگر گیبرکس کیا اپتیما شما خراب شد چیکار باید کنید و این که چگونه میتونید هزینه های سرویس این ماشین رو کاهش بدهید، پس همراه ما باشید تا این ماشین خوشگل کره ایی رو با هم دیگه بررسی کنیم.

تاریخچه تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما :

کیا اپتیما ماشین سدان سایز متفاوتی است که از سال 2000 تا به الان که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، تولید میشود. دومین نسل از این ماشین در سال 2005 تا 2010 تولید شد و در کشور ها و بازار های جهانی به نمایش گذاشته شد.

شرکت کره ایی کیا با تولید این ماشین توانست در سال 2011 جایزه  بهترین طراحی را به خودش اختصاص دهد. (یعنی این ماشین انقدر خوشگل مشگل بود که دل همه رو اون زمان برد)

نسل سوم کیا در سال 2011 تا سال 2015 تولید شد. در این دوران طراحی و تحولی جدید در طراحی داخلی این ماشین صورت گرفت، ایجاد منحنی های بغل در ها و کشیدگی کاپوت این ماشین از جمله تغییراتی بود که سبب زیبا تر شدن این ماشین شد.

یکی دیگر از افتخارات کیا اپتیما، معرفی شدن به عنوان کم مصرف ترین ماشین در سپتامبر 2011 بود. همچنین با کیفیت بودن گیربکس این ماشین، تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما اون را به تاخیر می اندازه.

تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما
تعمیر گیربکس اتومات اپتیما

کیا اپتیما در ایران :

زمان و نقطه ورود کیا اپتیما به بازار کشور ایران همزمان با تولید نسخه فیس لیفت بود. اولین شرکت وارد کننده اطلس خودرو بود. کیا اپتیما فیس لیفتی که در نسل دوم حضور داشت، از سال 2009 وارد کشور ایران شد و فروش آن تا سال 2011 بود.

همچنان در ایران شما میتوانید نسخه های متفاوتی از این ماشین را ببنید که سال تولید مختلفی دارد. به عنوان مثال کیا اپتیما سال 2011 و 2016 و 2018 پر فروش ترین نسخه های این ماشین جذاب در ایران است.

مشخصات فنی کیا اپتیما :

مشخصات فنی خودرو کیا اپتیما تمامی بازار های جهانی را حیرت زده کرد. وجود محور محرک دیفرانسیل جلو به همراه گیربکس 6 دنده اتومات و 4 سیلندر بودن این ماشین از جمله مشخصات فنی اپتیما است. حجم موتور 2.4 لیتری باعث کم مصرف تر شدن این ماشین میشوند و از طرفی قدرت 78 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن بر متر قلب تپنده کیا اپتیما است.

با توجه به گفته خود کمپانی کره ایی کیا، شتاب اپتیما 9.5 ثانیه است و شما موقع شتاب گیری میتوانید نهایت قدرت موتور این خودرو رو ببینید. گیربکس قدرتمند این ماشین سبب میشود که شما تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما به صورت مداوم نداشته باشید و هر چند وقت یکبار سرویس دوره ایی داشته باشید.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومان کیا اپتیما :

همراهان عزیز، بهتر است بدانید که امروزه پیدا کردن قطعات اصل و متناسب با گیربکس بسیار سخت شده است و با این وجود آیا شما میتوانید قطعات خوبی را برای گیبرکس ماشین خود پیدا کنید؟ قطعا که خیر.

شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما نباید به دنبال اجناس گران باشید و کافی است که افراد متخصص در این زمینه را پیدا کرده و بگذارید آن ها برای شما گیبرکس را سرویس کنند. (اکثر متخصصان تجهیزات اصل و بصرفه برای تعمیر گیبرکس دارند)

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اپتیما :

دوست عزیز برای این که دقیقا بفهمید که چقد باید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اپتیما هزینه کنید. کافی است که اول به دنبال افراد متخصص باشید. در وهله اول میتوانید با تیم پشتیبانی ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید و از آن ها درخواست کنید که گیربکس خودرو شما را بررسی کنند.

ممکن است که هزینه های سرویس و تعمیر بسیار جزئی باشد و یا این که به سرویس کامل گیربکس نیاز دارید. به صورت دقیق نمیتوان هزینه را تخمین زد، تا زمانی که خودرو شما کامل بررسی شود.

جمع بندی و سخن پایانی :

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس آماده کمک کردن به شما دوستان است. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم ایران گیربکس ارتباط برقرار کرده و از طرفی متخصصان این مجموعه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو به شما کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *