تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو

تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو

تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو :

سلام به تمام همراهان عزیز وبسایت ایران گیربکس. طبق معمول امروز هم قراره که یک بررسی فوق خفن داشته باشیم در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو و این که چجوری با قیمت مناسب میتونید گیربکس خودرو خودتون رو تعمیر کنید.

خب دوست عزیز من بهتره که یه سری به تاریخچه ماشین مورانو داشته باشیم.

تاریخچه ی نیسان مورانو :

کمپانی خودروسازی نیسان یکی از شرکت های بسیار خفنی هستش که امروزه در صنعت خودروسازی هم حرف های زیادی برای گفتن داره. این کمپانی پس از ورشکستگی، کار خودش را با تولید نیسان مورانو 2008 از سر گرفت. با روی کار آمدن مدیریت جدید برای این کمپانی، زمان زیادی طول نکشید که این خودرو سهم بازار دنیا رو در دست گرفت. نیسان مورانو اولین باز در سال 2009 به بازار های اروپایی معرفی شد، برخلاف بسیاری از باور ها هم اروپایی ها به این خودرو علاقه خوبی نشون دادن.( ماشین نقلی و شاسی بلند نیسان مورانو دل خیلیا رو برد)

در حال حاضر که شما در حال مطالعه این متن هستید، بیشتر از 20 هزار دستگاه خودرو به فروش رسیده است. البته که باید بگیم تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو هم دردسر های خودش رو داره دوست عزیزم.

نیسان مورانو در ایران :

اولین وارد کننده نیسان مورانو در ایران، پارس خودرو بود. پارس خودرو در اوایل فعالیت خودش قطعا که قصد مونتاژ این محصول رو نداشت و ابتدا نیسان مورانو رو خیلی حرفه ایی وارد ایران میکرد. از همون اولش که این خوردو وارد بازار ایران شد، جزء رقیب های خودرو های لوکس قرار گرفت و یکی از رقبای سر سخت اون هم تویوتا پرادو بود.

اما نباید از تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو هم بگذریم. ممکنه که شانس شما خیلی بد باشه و نیسان مورانو نیاز به تعمیر گیبرکس داشته باشد. در این شرایط اصلا استرس نداشته باشید و با خیال راحت با ما ارتباط برقرار کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو
تعمیر گیربکس اتومات مورانو

مشخصات فنی نیسان مورانو :

خب رسیدیم به بخش جذاب نقد و بررسی نیسان مورانو. بهتره قبل از هر چیزی به نوع گیربکس CVT ایکس‌ترونیک بپردازیم. حجم موتور مورانو 3.5 لیتر است و از طرفی هم این خودرو 6 سیلندر بوده. محور محرک و قلب تپنده این خودرو، دو دیفرانسیل است.

در رابطه با مشخصات فنی نیسان مورانو میتوان به قدرت 245 اسب بخار به همراه گشتاور 333 نیوتن‌متر از جمله موارد منحصر به فرد اشاره کرد.شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از 9 ثانیه باشه.شتاب 8 ثانیه ایی که توسط خود کمپانی ارائه شده است. یعنی قشنگ میتونی با خودرو های دیگه هم درگ بندازی رفیق.

طراحی این خودرو خیلی جذابه یعنی  به شکلی که در نگاه اول یک شاسی بلند متوسط رو میبینید. همین موضوع متعادل بودن ارتفاع این خودرو به رخ میکشه. قیمت این خودرو در بازار ایران نسبتا معقول هستش، ولی باید هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو رو هم در نظر داشته باشید.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات نیسان مورانو :

توجه داشته باشید که، با وجود اجناس و لوازم یدکی های تفلبی در بازار پیدا کردن لوازم اصل بسیار سخت شده. اما چگونه بهترین لوازم رو برای نیسان مورانو بتونیم پیدا کنیم؟ ایرانی بخریم یا خارجی؟

اول از هر چیزی باید یک سرویس منظم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو خود در نظر داشته باشید که بیشتر توی خرج نیفتید. دوم اون که باور غلط، هرچی جنس خارجی و گرون باشه بهتره رو از ذهن خودتون بیرون کنید.

دوست عزیز من برای سرویس و تعمیر این خودرو بهتره اصلا تنبلی و غفلت نکنی، یه وقت سرویس گیبرکس نیسان مورانو رو به تاخیر بندازی ممکنه هزینه سنگین برات برداره.

هزینه تعمیر گیربکس مورانو :

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مورانو نمیشه به صورت دقیق قیمت و هزینه ایی رو گفت. پیشنهاد میشه برای تعمیر گیربکس خودرو خودتون به سراغ افراد کاربلد برید و نه افراد تازه کار که شاید هم خرج بیشتری روی دستتون بزارند.

برای ارائه قیمت و هزینه دقیق تعمیر، بهتره که گیربکس خودرو شما توسط متخصصان ایران گیربکس بررسی و سپس تخمین هزینه به صوردت دقیق اعلام بشه.

 سخن پایانی و جمع بندی :

تیم بزرگ مجموعه ایران گیربکس مشتاق کمک کردن به مالکان نیسان مورانو میباشند. اگر خودرو نیسان مورانو شما با مشکل رو به رو بود، کافی است که در هر ساعت شبانه روز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *