تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی

سلام به تمامی دوستان و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم طبق معمول قراره که یک بررسی کامل و ریزبینانه در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی داشته باشیم. قراره که در این مطلب کلی اطلاعات ناب به دست بیاریم و بهتون بگیم که هزینه تعمیر گیربکس چگونه محاسبه میشه. زمانی که گیربکس خودرو ما خراب شد چگونه یک متخصص در این زمینه را پیدا کنیم. خب همراه ما باشید تا بریم سراغ این خودروی سواری و اسپرت کاملاً مجلسی .

تاریخچه ی ام جی :

ام جی تنها خودروی کاملاً اصیل در بین خودروسازان کشور چین است. به این دلیل که از 90 سال پیش این خودرو در انگلستان بنیان شده بود و هنوز هم برخی از افراد معتقد هستند که این خودرو اصالت بریتانیایی دارد ولی اصالت این خودرو به چین باز می‌گردد. ام جی از سال 1923 در انگلستان بنیان شده بود و در بین خودرو های لوکس و قدرتمند آن زمان جزء بهترین ها بود.

اولین محصول ام جی که از طریق مدیریت چینی خود وارد بازار جهانی شد، خودرو ام جی 6 بود. این خودرو هم محصول نسل به نسل داشته است. البته که خودرو ام جی 6 و ام جی جی تی و ام جی 550 از جمله محصولاتی بودن که توسط شرکت چینی وارد بازار جهانی شدند. اما در هیچ نسلی تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی تغییر آن چنانی نداشته است .

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی
تعمیر گیربکس اتومات ام جی

ام جی در ایران :

حضور خودرو ام جی در بازار ایران با مدل های MG B و… شروع شده بود. ولی از سال 1388 شرکت مدیا موتورز با توافق کردن کامل با شرکت ام جی توانست که اولین نمایندگی این خودرو در ایران تصاحب کند. پس از آن این خودرو سواری و شاسی بسیار زیبا وارد ایران شد.

شرکت مدیا موتورز مدل های متنوعی همانند 550، 6، 3، 350، GS و Gt از ام جی را وارد ایران کرد. طولی نکشید که شرکت ام جی با شرکت صنعت خودروی آذربایجان به صورت کامل مذاکره کرد و این برند در تبریز مونتاژ شد.  

مشخصات فنی ام جی :

خب رسیدیم به یک بخش جذاب دیگه. حجم موتور ام جی یک و نیم لیتری است و از طرفی 4 سیلندر دارد به همراه گیربکس 6 دنده اتومات با حالت زمستانی که تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی به کمک آن به راحتی انجام خواهد شد.

اما قدرت این خودرو 130 اسب بخار بوده در کنار گشتاور 210 نیوتن بر متر که قلب تپنده این خودرو زیبا است. طبق اطلاعاتی که از خود کمپانی منتشر شده، سرعت صفر تا صد این خودرو 9.7 ثانیه ذکر شده و در کنار سرعت 190 کیلومتر بر ساعت. نوع بدنه سدان و جمع و جور بعلاوه طراحی مدرت و زیبای این خودرو باعث شده که طرفداران زیادی در ایران پیدا کند.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات ام جی :

دوستان عزیز شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی لازم است که قطعات مناسبی را در مرحله اول انتخاب کنید و اگر کیفیت قطعات خودرو شما مناسب نباشد، قطعاً که دوباره دچار دردسر خواهید شد.

گران بودن قطعات خودرو به معنای با کیفیت بودن آن نیست و بهتر است که شما با متخصصانی که در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی فعالیت انجام می‌دهند ارتباط برقرار کرده و از آن ها مشاوره دریافت کنید.

هزینه تعمیر گیربکس ام جی :

قبل از هر چیزی شما باید به دنبال افراد متخصص برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی بروید و اگر افراد تازه کار را انتخاب کنید، ممکن است که صدمه ی بیشتری به خودرو شما  و در نتیجه بر هزینه تعمیر آن افزوده شود.

پیشنهاد میشه که با تیم و پشتیبانی سایت ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید تا گیربکس خودروی شما را بررسی کنند. چون تا زمانی که گیربکس خودرو بررسی نشود، نمی‌توان هزینه دقیق را تخمین زد. ممکن است که پس از بررسی هزینه تعمیر خیلی کمتر از آن چیزی شود که فکر می‌کنید و یا حتی بلعکس و به خاطر این موضوع گیربکس خودروی شما توسط افراد متخصص باید بررسی شود.

جمع بندی و سخن پایانی :

مجموعه بزرگ تیم ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شما همراهان گرامی است. ممکن است که برای گیربکس خودروی شما مشکلی پیش بیاید، در این مواقع خجالت را کنار بگذارید و برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خود با تیم پشتیبانی ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *