تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج

تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج

سلام به تمامی دوستان و همراهان گرامی سایت ایران گیربکس. امروز هم قراره خیلی حرفه ایی و تخصصی به تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج بپردازیم و به صورت صفر تا صد هم یک بررسی فوق خفن برای شما داشته باشیم. در این مطلب بهتون میگیم که چه مواردی بر روی قیمت تعمیر گیربکس خودرو کیا اسپورتیچ تأثیر گذار است و از طرفی چجوری بهترین متخصص رو برای تعمیر اون انتخاب کنیم. خب بریم سراغ بررسی این خودرو شاسی بلند شیک.

تاریخچه ی کیا اسپورتیج :

شرکت کیا زیر مجموعه کمپانی هیوندای است و از سال 1944 کار خودش را از سئول کره جنوبی آغاز کرد. این کمپانی که به با کیفیت بودن محصولات خودش معروف شده بود از محصول جدید خودش یعنی کیا اسپورتیج رونمایی کرد. کیا به عنوان یک کراس اوور در سال 1993 در خط تولید شرکت کیا قرار گرفت.

این خودرو هم همانند برخی از خودرو های معروف دیگر دارای نسل است. نسل اول این خودرو از سال 1993 الی 2004 تولید شده بود ولی به ایران وارد نشد. در نسل دوم این خودرو از سال 2004 الی 2010 ساخته شد و که خوشبختانه وارد ایران شد. شرکت کیا حتی نسل سوم این خودرو را هم از سال 2011 معرفی کرد که هم اکنون نسل سوم کیا اسپورتیج در ایران وجود دارد و جزء خودرو های محبوب هم معرفی شده است.

کیا اسپورتیج در ایران :

نسل اول و دوم خودرو کیا اسپورتیج وارد ایران نشده بود ولی نسل سوم آن که با کد  اتاق SL ساخته شده بود به بازار جهانی راه یافت. کیفیت ساخت بالا، طراحی هدفمند و امنیت و سرعت مناسب این خودرو مورد توجه کارشناسان ایرانی قرار گرفت.

قبل از وارد شدن کیا اسپورتیج به ایران خودرو هایی همانند نیسان تیانا و از طرفی ماکسیما و هیوندای آزرا و… سهم بازار ایران را تصاحب کرده بودند. ولی کیا اسپورتیج به عنوانی یک ماشین شاسی بلند خوشگل تونست نظر خیلی از مشتریان رو جذب کنه و به خوبی فروش داشته باشه. در نسل های اولی تا سوم کیا تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج به صورت یکسان هستش و اصلا جای نگرانی برای شما نخواهد بود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اسپورتیج
تعمیر گیربکس اتومات کیا اسپورتیج

مشخصات فنی کیا اسپورتیج :

خب دوستان رسیدیم به یک بخش جذاب و بررسی مشخصات اصلی خودرو کیا اسپورتیج. کلاس بدنه این خودرو کراس اوور بوده و این خودرو 4 سیلندر هستش. توربو شارژ و 177 اسب بخار هم داره. گیربکس 6 دنده اتومات داره و از طرفی تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج را باید به افراد متخصص بسپارید.

قابل توجه است که حجم موتور دو نیم لیتری و از طرفی 177 اسب بخار بعلاوه گشتاور 227 نیوتون بر متر قلب تپنده این خودرو را ساخته است. طبق اطلاعاتی که خود کمپانی منتشر کرده سات، صفر تا صد کیا اسپورتیج 10.4 ثانیه است. (این مورد قدرت ماشین را به رخ می‌کشد)

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات کیا اسپورتیج :

کیا اسپورتیج در ایران محبوب بوده ولی پیدا کردن قطعات آن سخت شده است . از طرفی هم قطعات نامرغوب نیز وارد بازار ایران هم شده. همیشه پیشنهاد میشه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج شما باید از لوازم با کیفیت و با دوام استفاده کنید.

دوستان عزیز همیشه به دنبال اجناس گران برای تعمیر و سرویس گیربکس اتومات کیا اسپورتیج هم نباشید، چون که گران بودن لوازم مبنی بر با کیفیت بودن آن نیست و بهتر است انتخاب محصول را به خود تعمیر کننده گیربکس بسپارید. پیشنهاد میشه بجای این که هزینه ی زیادی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج صرف کنید، کافیه که هر چند وقت یک‌بار برای خودرو خود سرویس دوره ایی تعیین کنید و از هزینه های تعمیر گیربکس هم در امان باشید.

هزینه تعمیر گیربکس کیا اسپورتیج :

قبل از هر چیزی بهتر است که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج شما به دنبال افراد متخصص در این حوزه بروید و نه افراد تازه کار که شاید آسیب بیشتری به گیربکس خودرو شما وارد کنند. هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک اسپورتیج وابسته به میزان آسیب دیدگی خودرو است. شما می‌توانید با تیم پشتیبانی ایران گیربکس ارتباط برقرار کرده تا میزان خسارت و آسیب دیدگی را بررسی و سپس هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک را به شما اعلام کنند.

تا زمانی که گیربکس خودرو کیا اسپورتیج به صورت کامل بررسی نشود، نمی‌توان در رابطه با قیمت نظر داد. شاید پس از بررسی قیمت تعمیر خیلی پایین تر باشد و یا بلعکس.

جمع بندی و سخن پایانی :

همراهان گرامی، مجموعه ایران گیربکس در هر ساعت شبانه روز منتظر تماس شماست . اگر مالک خودروی کیا اسپورتیج هستید و برای گیربکس خودرو شما مشکلی به وجود آمد ، جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *