تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما

تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما

تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما

درود خدمت کاربران عزیز ایران گیربکس . امیدواریم حال دلتون خوب باشه . در این پست در خصوص تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما در خدمتتون هستیم . با ما همراه باشید تا مثل گذشته این خودروی محبوب رو مورد نقد و برسی قرار بدیم . برای شروع نگاهی میندازیم به تاریخه ی هایما :

تاریخچه ی هایما

هایما یکی از کمپانی های چینی هست . سال 1992 به کمک کمپانی مزدا تاسیس شده . این کمپانی طی مسیر خودش با افت و خیز های فراوانی رو به رو بوده . در سال 2006 کمپانی فاو مالکیت هایما رو بر عهده گرفته . برای اثبات چالش های مسیر این کمپانی همین بس که توی خیلی از سالها حتی کمتر از یک چهارم ماشین های تولیدیشون فروش رفته . هایما در طول سال های فعالیت خود محصولاتی از قبیل شاسی بلند، مینی ون و سواری رو تولید و روانه بازار کرده.

هایما در ایران

خط تولید هایما از سال 2015 در ایران شروع شده است و شرکت ایران خودرو این مسئولیت رو به عهده گرفته .(ترکیب ایرانی و چینی به نظرم خیلی سمی میشه ) . هم اکنون این خودرو در ایران با محبوبت های زیادی رو به رو شده و طرفداران و منتقدان زیادی داره . بریم که کم کم بحث رو تخصصی تر کنیم .

تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما
تعمیر گیربکس اتومات هایما

گیربکس اتومات هایما در ایران

امروزه ماشین های چینی تونستن بین مردم و خریداران محبوبیت ویژه ای کسب کنن .(البته به اینکه واردات ماشین کلا تعطیله و چیزی جز جبر نیست اصلا ربطی به این داستان نداره ) . گرچه خودرو سازی های چینی هم تلاش کردن کیفیت کار رو بالا ببرن و این خودش یه نقطه قوت به حساب میاد . گیربکس اتوماتیک هایما نیاز به نگهداری های زیادی داره که بعد نخواد براتون مشکل ساز بشه . باید سرویس های دوره ای این ماشین به موقع انجام بشه تا خدایی نکرده خرج بالایی روی دستتون نذاره . پس نتیجه میگیریم که همه چیز دست شماست . البته به این نکته هم باید توجه کرد که کیفیت ساخت این نوع پیشرانه ها رو نمیشه با برند های مطرح دنیا مقایسه نمود .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک هایما

هایما از سری خودرو هایی هست که ممکنه در قطعات و پیدا کردن تعمیر کار مناسب شما رو به چالش بکشه . از این رو شما باید همیشه ماشین خودتون رو دست متخصص تعمیر گیربکس این کار بسپارید تا هم در هزینه ها صرفه جویی کرده و هم از کیفیت کار اطمینان داشته باشید . در مطلب بعدی به هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک هایما میپردازیم :

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما

اصولا برای تخمین قیمت گیربکس اتوماتیک هایما باید به خیلی از فاکتور ها توجه کرد . اصلی ترین و مهم ترین فاکتور باز کردن این پیشرانست . ما پس از اوراق کردن گیربکس مشخص میکنیم به چه قطعاتی آسیب وارد شده . و نیاز به تعمیر و سرویس دارن و به شما اطلاع میدیم . اما میتونید با تماس گرفتن با کارشناسان ما قیمت تقریبی برای تعمیر و سرویس این پیشرانه رو بدونید . ما معمولا به تموم مالکان محترم توصیه میکنیم بعد از شنیدن هر نوع صدایی از داخل پیشرانه خودرو به مسیر خودشون ادامه ندن و سریعا به مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنن . چون با ادامه مسیر ممکنه آسیب بیشتری به این پیشرانه وارد بشه .

گیربکس اتوماتیک خودرو های هایما که در مجموعه ی ما تعمیر میشوند :

باید گفت باعث افتخاره که ما توی تعمیر گیربکس اتوماتیک تمامی سری های هایما تخصص بالایی داریم . یه سری از این مدل ها رو در فهرست زیر براتون میگیم :

  • هایما اس 8 | S8
  • هایما ایکس 7 | X7
  • هایما اس 7 | S7
  • هایما اس 5 | S5
  • و دیگر خودرو های هایما…

کلام پایانی

مالکان عزیز خودروی هایما توجه کنن که باید همینطور که از وسیلشون استفاده میکنن مراقب سلامتی اون هم باشن . گیربکس اتوماتیک هایما یکی از مهم ترین بخش های این ماشین به حساب میاد . و باید تا جایی که میشه مراقب اون باشین . همچنین ماشینتون رو به دست هر تعمیر کاری نسپارین . ما در ایران گیربکس به صورت حرفه ای میتونیم مشکل خودروی شما رو حل کنیم . و مهم تر از همه میتونین از گارانتی کتبی و خودرو بر رایگان ما استفاده کنین . اوقات خوبی رو براتون آرزو مندیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *