تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو

تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو

تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو

سلام خدمت همراهان ایران گیربکس . امروز اومیدم با موضوع جداب تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو در خدمتتون باشیم . خیلی وقتا شده شما دنبال تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک توی تهران میگردین و نتونستید به هر جایی اعتماد کنید. با ما همراه باشین تا این مشکل رو براتون حل کنیم . ابندا به موضوع تاریخچه ی این خودروی محبوب در ایران میپردازیم .

تاریخچه ی خودروی آریزو

آریزو که از محصولات ‍‍‍پر آوازه کمپانی چری است اولین باز در سال 2015 توسط این شرکت تحت عنوان آریزو 5 معرفی شد . این خودرو از زمان تولید تا کنون پیشرفت های چشم گیری داشته و در مدل های مختلف به تولید انبوه رسیده است . بیشتر خودرو های آریزو سدان هستن و همینطور در ایران طرفدار های زیادی دارن . در ادامه به جزئیات این خودرو در ایران میپردازیم .

آریزو در ایران

خودروی آریزو که یکی از محصولات کمپانی چری هست در ایران توسط خودرو سازی مدیران وارد ایران شد . اولین حضور این خودرو برمیگرده به سال 1395 . در این سال ها مدیران خودرو نسخه های متفاوتی از این خودرو رو وارد کشور کرده و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته . حالا که با هم تاریخچه ی این خودرو رو مرور کردیم بریم سر بحث تخصصی خودمون یعنی گیربکس اتوماتیک این ماشین .

تعمیر گیربکس اتوماتیک آریزو در تهران
تعمیر گیربکس اتومات آریزو

گیربکس اتوماتیک آریزو در ایران

مهم ترین نکته که برای شما پیش میاد اینه که میشه به ماشین چینی اعتماد کرد یا نه؟ آیا کیفیت ساخت و قطعات موتوری به خصوص گیربکس بالا هست ؟ یا با طی کردن مسافت زیاد سریع به خرج میفته . در جواب به این سوال باید گفت که همه چیز به خودتون بستگی داره . شما به گیربکس ماشینت حواست باشه و هر چند وقت برای سرویس نشونش بده . از طرفی هم هر صدایی از گیربکس اومد سریعا به متخصص خودش مراجعه کن . بعد خیالت راحت باشه که هیچ اتفاقی نمیفته .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک آریزو

به قول شاعر که میگه اینجاش قشنگه دقیقا این بخش از نوشته ما هم اصلی ترین مبحثه . من باید برای بار چندم به شما عزیزان تاکید کنم که برای تعمیر و سرویس به هیچ عنوان پیش افراد غیر متخصص نرید . ممکنه کاری رو که با خرج خیلی خیلی کم بشه جمع کرد رو با هزینه هنگفت بخواین انجام بدین . ایران گیربکس میتونه به بهترین شکل بهتون مشاوره بده بعد شما تصمیم به انجام هر کاری که دوست داشتید بگیرید .

هزینه تعمیر گیربکس اتواماتیک آریزو

اگر بخش بالا رو با دقت خونده باشید متوجه میشید که حتی هزینه تعمیر هم دست شماست . ما میتونیم بهتون مشاوره بدیم و تخمین قیمت رو بگیم . اما اینکه شما کی به داد این پیشرانه برسید هم خودش کلی تفاوت داره . بعضی وقتا مالک های منظبت سریع اقدام به تعمیر میکنن و از خراب شدن بقیه بخش های ماشین جلوگیری میکنن . که این موضوع خودش به شدت روی قیمت تعمیر تاثیر داره .

گیربکس اتوماتیک خودرو های اریزو که ما تعمیر میکنیم :

به طور کلی ما تموم محصولات چری رو از جمله آریزو به صورت تخصصی تعمیر میکنیم . اما لیستی از تموم خودرو های آریزو هم براتون میذاریم که خیالتون راحت باشه .

  • آریزو 5
  • آریزو 6

کلام آخر :

با کمک ما و سایر همکارامون که به صورت تخصصی کار میکنن میتونین به راحتی به خودرو های چینی اعتماد کنین . این موضوع هم خدمتتون عرض کنم که اگر به مجموعه ی ما اعتماد کردید و ماشینتون رو خواستید بیارید ایران گیربکس ، میتونین از خودرو بر رایگان ما در تهران استفاده کنین. ما برای کلیه خدماتی که انجام میدیم ضمانت نامه کتبی ارائه میکنیم . پس خیالتون از همه نظر راحت باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *