تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های ایرانی

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های ایرانی

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های ایرانی

سلامی دوباره خدمت همه ایران گیربکسی های عزیز . رسیدیم به بحث جذاب تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های ایرانی . همونطور که میدونید چند سالی هست خودرو ساز های داخلی نظیر سایپا و ایران خودرو اقدام به تولید ماشین هایی با گیربکس اتوماتیک کردن .
این داستان هم یه سری مزیت ها داره و هم یه سری معایب که با هم برسیشون میکنیم :

از مزایای ماشین های ایرانی با گیربکس اتوماتیک میشه به این مورد اشاره کرد که همیشه این نوع پیشرانه ها راحتی و آسایش زیادی رو برای راننده به ارمغان میاره .
اما از معایب این گیربکس ها اینه که متاسفانه در خودرو های ایرانی از متریال و قطعات با کیفیت بالایی استفاده نمیکنند و همین امر سبب میشه که شما بعد از مدتی مجبور به تعمیر و سرویس این پیشرانه ها بشین .

درسته که خودرو های تولید ملی حساسیت کمتری نسبت به خودرو های چینی ، ژاپنی و غیره دارن اما باز هم برای تعمیر گیربکس اونها باید فرد مکانیک با تجربه و متخصص باشه .

از این بابت خیالتون راحت باشه که ما توی مجموعه ایران گیربکس همه جوره در کنارتون هستیم و مشکل ماشین شما رو سریع رفع میکنیم .

تعمیر گیربکس اتومات خودرو های ایرانی
تعمیر گیربکس اتومات خودرو های ایرانی

گیربکس ماشین های ایرانی که در مجموعه ی ما تعمیر و سرویس میشوند عبارت اند از :

چند دلیل برای خرید ماشین های ایرانی :

با اینکه خودرو های ایرانی از نظر کیفیت و کمیت به هیچ عنوان قابل مقایسه با خودرو های خارج کشور نیستند و از متریال و ایمنی به شدت پایین تری برخودارن ، اما مزیت اونها نسبت به ماشین های خارجی در تهیه لوازم و خدمات پس از فروششون هست .
به عنوان مثال شما توی سوپر مارکت هم میتونی کلیه لوازم پراید قدرتمند رو پیدا کنی و هیج جای این مرز و بوم مشکل قطعه نداری .

کلام آخر :

همونطور که در جریانید اولویت تیم ایران گیربکس آسودگی خاطر مشتری و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *