تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو

درود خدمت همراهان عزیز ایران گیربکس . امیدوارم حال دلتون عالی باشه . در این نوشته به تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو میپردازیم و تمامی نکات این خودروی چینی رو بهتون میگیم ، پس با ما همراه باشید .

تاریخچه ی خودروی تیگو

خودروی تیگو محصول کشور چین است که در سال 2005 توسط کمپانی چری معرفی شد . در نتیجه تیگو یکی از زیر مجموعه های چری میباشد . چری خودش یه خودروساز رده متوسط رو به بالا هست که مفتخر شده عنوان بزرگ ترین صادر کننده خودرو در چین رو نصیب خودش کنه . در مورد چری ما یک پست به صورت اختصاصی قرار دادیم که میتونین با مراجعه به اون کل تاریخچه رو بخونین .

تیگو در ایران

اولین خودروی تیگو در سال 1394 با عنوان تیگو 5 در بازار ایران رونمایی شد . لازم به ذکر است که تمامی محصولات چری که یکی از اونها هم تیگو هست توسط مدیران خودرو که از قبل در مورد اون صحبت کردیم وارد ایران میشه و به عرضه میرسه . البته با شرایط گل و بلبل کشورمون ، مردم عزیز باید برای این خودرو ها که مثل نقل و نبات تو کشور های دیگه ریخته ثبت نام انجا بدن . تازه اونم با حدود 2 برابر قیمت بازار جهانی . سخنی باقی نمیمونه و بریم به بحث اصلی خودمون بپردازیم .

گیربکس اتوماتیک تیگو در ایران

شاید برای خیلی از خریداران تیگو این سوال پیش بیاد که با توجه به چینی بودن این خودرو آیا گیربکس اون از کیفیت بالایی برخوردار هست یا خیر؟

اخیرا تمام چینی های بازار به خصوص کمپانی چری وارد فاز رقابت با مدل های اروپایی شده است . به همین دلیل معمولا لوازم مصرفی این خودرو ها با کیفیت بالایی تولید و مونتاژ میشن . پس شما با کمی رسیدگی و سرویس های به موقع میتونین کارایی این پیشرانه رو چندین برابر کنین .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک تیگو :

ما مفتخریم به دلیل آشنایی با تمام تولیدات تیگو در همه مدل ها به بهترین شکل ممکن این پیشرانه رو عیب یابی و تعمیرات لازم رو روی اون انجام بدیم . همچنین تمامی سرویس های دوره ای خودرو های تیگو در مجموعه ی ما قابل انجام هستن .

تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو
تعمیر گیربکس اتومات تیگو

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک تیگو :

اگر کمی در خصوص تعمیرات و کار های فنی اطلاعات داشته باشید میتونین به این موضوع پی ببرین که پیشرانه ها تا به صورت کلی باز نشن نمیتونیم درصد خرابی و آسیب ها رو تشخیص بدیم . ممکنه بعد از برسی گیربکس اتوماتیک شما یه مشکل کوچیک داشته باشه که با هزینه اندک قابل رفع شدن باشه . اما باز هم با این وجود میتونین با برقراری تماس با ما از قیمت حدودی تعمیرات خودروی خودتون با خبر بشین .

گیربکس اتوماتیک خودرو های تیگو که ما تعمیر میکنیم :

  • تیگو 5
  • تیگو 8
  • تیگو 8 پرو
  • تیکو 7
  • تیگو 7 پرو
  • و بقیه مدل های در دست ساخت …

کلام نهایی :

دوست عزیزم که خودروی تیگو داری : بعد از شنیدن هر نوع صدایی از سمت پیشرانه به هیچ عنوان عیب یابی و تعمیر اون رو پشت گوش ننداز و سریعا برای این موضوع اقدام کن . میتونی سریعا با ما تماس بگیری و از مشاوره رایگانمون استفاده کنی . اینم بگم که ما خودرو بر رایگان در تمام نقاط تهران داریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *