تعمیر گیربکس اتوماتیک چری

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری

سلام خدمت همه عزیزان دل . امروز با مبحث فنی و تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک چری در خدمتتون هستیم . طبق روال گذشته بریم سراغ معرفی خودرو و بعد از اون هم بحث اصلی خودمون .

تاریخچه ی کمپانی چری

شاید بار ها اسم این کمپانی معروف به گوشتون خورده باشه . شرکت خودرو سازی چری از سال 1997 کار خودشو شروع کرد . این کمپانی که در کشور چین پایه گذاری شد در منطقه آنهوی شروع به فعالیت کرد . تخصص این شرکت در خودرو های سواری و مینی ون و کراس اور هست . چری تونست تو سال 2012 تعداد 590 هزار خودرو تولید کنه ، پس از کسب این رکورد تونست جایگاه دهمین خودرو سازی بزرگ چین رو به خودش اختصاص بده .

چری در ایران :

هر جا اسم ماشین های چینی باشه نام کمپانی معروف مدیران خودرو میدرخشه 🙂 . چری از سال 80 به بعد تونست با صادرات خودرو هاش به ایران توسط کمپانی مدیران توی ایران فعالیت خودشو آغاز کنه . جدیدا هم که به شدت ترکونده و مشغول صادرات ماشین ها به کشور های حاشیه ی خلیج فارس هست و داره با کمپانی های خارجی رقابت میکنه .

گیربکس اتوماتیک چری در ایران :

ما ایرانی ها به دلیل هزاران تحریم جور وا جور و سختی در تهیه کردن خودروی خارجی ، وقتی به فکر خرید ماشین غیر از تولید ملی میفتیم اولین چیزی که ذهنمون رو درگیر میکنه قطعات اون ماشینه . طبیعتا چری هم از این قائده مستثنا نیست و مالک هاش یا کسایی که میخوان اقدام به خرید کنن همچین فکر هایی میاد توی ذهنشون . یکی از قطعاتی که بیشتر بهش فکر میکنیم همین گیربکس اتوماتیک چری هست . که آیا بعد از مشکل دار شدن قطعاتش پیدا میشه؟ . میشه توی ایران تعمیرش کرد یا هزار جور داستان دیگه . توی قسمت بعد به این موضوع میپردازیم تا خیالتون راحت شه .

تعمیر گیربکس اتوماتیک چری
تعمیر گیربکس اتومات چری

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک چری :

کمپانی چری دارای زیر مجموعه های زیادی هست که ما با کلیه آنها در مجموعه ی ایران گیربکس آشنایی داریم و میتوانیم در کمترین زمان ممکن و با هزینه ی کمتر نسبت به سایر همکاران تعمیرات لازم را برای شما عزیزان انجام بدیم .

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک چری :

اساسا تعمیر و سرویس تمامی خودرو ها به میزان خرابی یا آسیب دیدگی اون بستگی داره . اما با این حال قبل از اینکه گیربکس به طور کامل باز بشه میشه یه تخمین قیمت رو براش لحاظ کرد . نکته ای که برای بار چندم خواستم بگم اینه که حتما بعد از شنیدن صدا از گیربکس یا بد کار کردن سیستم پیشرانه سریع با ما تماس بگیرید . در صورت انجام این کار ممکنه هزینه تعمیرات رو به شکل قابل توجهی کاهش بدین .

گیربکس اتوماتیک خودرو های چری که در مجموعه ی ما تعمیر میشوند :

کمپانی چری زیر مجموعه هایی نظیر تیگو و آریزو داره که هر دو در ایران هستن . در مقالات بعدی به برسی هر کدوم از این ها به صورت اختصاصی میپردازیم .

مخلص کلام :

عزیزان چری سوار در ایران دقت کنن که گیربکس اتوماتیک ماشین هاشون به شدت حساسه . به هیچ عنوان دست افراد غیر متخصص نسپرن که خدایی نکرده بخواد مشکلی پیش بیاد . تیم ایران گیربکس هم آماده رفع هرگونه مشکل برای شما عزیزان هست . شب و روزتون بی خطر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *