تعمیر گیربکس اتوماتیک جک

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک

سلام خدمت همراهان عزیزز ایران گیربکس . امروز با موضوع تعمیر گیربکس اتوماتیک جک در خدمتتون هستیم . اول بریم به تاریخچه ی پر فارز و نشیب این ماشین بپردازیم بعد بریم سر بحث تخصصی خودمون .

تاریخچه ی خودروی جک :

کمپانی چینی جک با نام تجاری Jac توی سال 1964 تاسیس شد و اوایل فقط به تولید کامیون پرداخت . اما رفته رفته با پیشرفت هایی که داشت از سال 2000 اقدام به تولید ون و شاسی بلند کرد . سپس این کمپانی از سال 2007 تونست مجوز ساخت خودرو های سدان رو از دولت دریافت کنه و دست به تولید انبود سواری زد .

این کمپانی همکاری با هیوندا را نیز در پرونده خودش داره و چند سری از این ماشین ها رو توی چین مونتاژ میکنه .

خودروی جک در ایران :

طی سال های نه چندان دور این کمپانی تونسته در ایران محبوبیت هایی کسب کنه و توسط شرکت کرمان موتور اقدام به صادرات ماشین های خود به کشورمون کرده و همچنین تونسته بازخورد خوبی نیز کسب کنه .

آیا گیربکس اتوماتیک جک در ایران بازخورد خوبی گرفته است ؟

برای جواب به این سوال باید چندین فاکتور را مورد برسی قرار داد . گیربکس اتوماتیک جک همانند بقیه خودرو های به روز در بازار جهانی بعد از گذشت مسافت های طولانی و زمان نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای داره . همچنین برخورد با این ماشین ها نیز توی طول عمر و کارکرد پیشرانه تاثیر مستقیم داره . گرچه باید به این موضوع هم اشاره کرد که از خودرو ای مثل جک که بسیاری از سازه های اون اقتصادی هستن نمیشه توقع بالایی در حد ماشین های رده اول جهان داشت .

تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک ماشین جک :

همانطور که در مطالب بالا گفتیم این خودروی چینی مثل بقیه وسایل نقلیه پس از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای داره و به هیچ عنوان نباید این موضوع را پشت گوش انداخت و بهش بی اعتنایی کرد . چون اگر به موقع به فریاد این پیشرانه نرسید ممکنه آسیب های بیشتری به گیربکس بزنه و شما متحمل خرج های سنگین تری بشین .

هزینه تعمیر گیربکس جک :

در خصوص هزینه ی تعمیر و سرویس این گیربکس ها باید گفت تا وقتی که ماشین رو پیش متخصص نبرده و گیربکس کامل باز نشود نمیتوان در مورد این موضوع نظری داد . اما گاهی از ایراد های جزئی رو میشه از قبل پیش بینی کرد و برآورد هزینه برای مالک انجام داد . در مجموعه ی ایران گیربکس شما میتونین با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگانمون استفاده کنین . همچنین در صورت امکان براتون تخمین هزینه رو میگیم تا با خیال راحت تصمیم به تعمیر اون کنید .

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک
تعمیر گیربکس ماشین جک

گیربکس اتوماتیک خودرو های جک که در مجموعه ی ما تعمیر میشوند :

  • کی ام سی Jv
  • اس فایو S5
  • کی ام سی Kv
  • تی هشت T8
  • جی فور J4
  • جی تری J3
  • اس تری S3
  • جی فایو J5
  • تو جوی
  • و کلیه خودرو های اتوماتیک جک

کلام آخر :

احتمالا شما هم مالک یک دستگاه خودروی جک هستید و به علت ایراد در گیربکس ماشین خودتون وارد سایت ما شدین . لازمه بگم اصلا جای نگرانی نیست . شما هر جای این مرز و بوم باشین میتونین با تماس تلفنی مشاوره رایگان از ما دریافت کنین و اگر ساکن تهران هستین میتونین از سرویس خودرو بر رایگان ما استفاده کنید و ماشین رو به مجموعه بسپارین تا براتون تعمیرات لازم انجام بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *