تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 33

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس ۳۳

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس ۳۳

سلامی گرم به تمامی همراهان عزیز و همیشگی سایت ایران گیربکس. قراره امروز هم مثل همیشه حرفه ایی و کاملاً به صورت صفر تا صد تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 33 را مورد بررسی قرار بدهیم. البته در کنار شما تمام مزایا و معایب آن رو مرور کرده و با هم تاریخچه این خودرو را سریع مرور کنیم. بهتره با ما تا انتهای این مقاله خفن همراه باشی که کلی نکته مهم می‌خواهیم بهت بگیم. پس بدون معطلی بریم سراغ این ماشین شاسی بند خیلی خوشگل.

شرکت خودروسازی چری در مرکز شهر ووهو قرار دارد و از سال 1999 پایه گذاری شده است. این شرکت خودروسازی در سال 2003 شروع به کار کرد و تا الان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شده است. یکی از پرفروش ترین خودرو های ایران چری یا همان ام وی ام ایکس 33 می‌باشد که در ایران طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

اولین مدل و نسل از خودرو ایکس 33 برای اولین بار در سال 1389 وارد بازار خودرو های ایران شد. طولی نکشید که در میان ایرانی ها محبوب شود و بسیار فروش داشته باشد. این خودرو به صورت کامل مجهز به رینگ اسپرت 16 اینچ و از طرفی گیربکس با کیفیت بود که خیلی دیر به دیر نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 33 داشتید. خیلی از افراد معتقد هستند که این کراس اوور چینی هنوز هم جزء بهترین ها محسوب میشود.

مشخصات فنی mvm ایکس 33 :

خب رسیدیم به بخش بسیار جذاب این خودرو و مشخصات قنی آن. این خودرو دارای محرک جلو است و دارای گیربکس مناسب که خیلی دیر نیازب به تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 33 نیاز خواهید داشت. حجم موتور2 لیتر است و قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن بر متر و شتاب 12.5 ثانیه و سرعت 175کیلومتر بر ساعت میباشد . تمامی این موارد دست به دست هم داده که این خودرو کراس اوور چینی جزء بهترین محصولات ایران در دهه اخیر شناخته شود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان آن است به جای این که به صورت خودجوش بروید سراغ لوازم یدکی و… بهتره با افراد متخصص در این زمینه ارتباط برقرار کرده و تا به شما مشاوره دهند. چون اجناس تقلبی در بازار زیاد شده و متأسفانه برخی از افراد کار نابلد ممکن است که تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام ایکس 33 شما را به درستی انجام ندهد .

از این رو شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم ایران گیربکس ارتباط برقرار کنید.

دوست عزیزم بهتره همین‌جا بهت بگم هیچکس نمیتونه ندیده و بررسی نکرده قیمت دقیق بده. به این دلیل بهتره که ابتدا با مشاوران ما تماس بگیری و در وهله بعدی متخصصان در محل شما حضور یابند و با بررسی دقیق و درست حسابی برآورد هزینه انجام دهند.

پیش بهتره با ما در ارتباط باشید در ضمن ممکنه هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک گیربکس ام وی ام ایکس 33 بیشتر آن چیزی شود که فکرش را هم می‌کنید شاید هم بلعکس.

جمع بندی و سخن پایانی :

مجموعه ی ایران گیربکس همیشه و در تمام ساعات شبانه روز در خدمت مالکان عزیز ام وی ام ایکس 33 هست . اگر خدایی نکرده مشکلی برای ماشینتون پیش اومد میتونید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنین . از اینکه در تعمیر گیربکس اتوماتیک متخصص هستیم به خود میبالیم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *