تعمیر گیربکس اتوماتیک  جک اس 5

تعمیر گیربکس اتوماتیک  جک اس 5

تعمیر گیربکس اتوماتیک  جک اس 5

سلام به تمامی همراهان عزیز سایت ایران گیربکس. امروز هم طبق معمول قراره بریم سراغ یک بررسی فوق خفن و بسیار ریزبینانه تعمیر گیربکس اتوماتیک  جک اس 5 و همراه شما تمامی مزایا و معایب اون رو بررسی کنیم. در این مطلب قراره به صورت کامل مختصر و مفید بهتون بگیم زمانی که گیربکس ماشینتون خراب شد چیکار کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید. اما قسمت جذاب ماجرا اونجاست که ترفند های کاهش هزینه های تعمیر گیربکس جک اس 5 رو هم ارائه میدیم که کلی خیالتون از این بابت راحت باشه. خب بدون معطلی بریم سراغ بررسی این ماشین شاسی بلند شیک.

تاریخچه جک اس 5 :

جک اس فایو به عنوان یک خودرو کراس اوور تمام عیار و اینکه بسیار هم جمع و جور بود نخستین بار در نمایشگاه های خودرو در پکن رونمایی شد. در اولین مرتبه از رونمایی این خودرو بازتاب بسیار مثبتی داشت به آن صورت که برخی به این خودرو لقب خوش دست ترین ماشین چینی ارائه داده بودند.

خودرو جک اس 5 در سال 2012 به نمایش گذاشته شد و از اواخر سال 1393 به صورت مونتاژ وارد بازار خودرو ایران شد که در آن ابتدا استقبال بی نظیر هم از آن شده بود. چندی نگذشت که در سال 1395 برای اولین بار به ایران نسخه اتوماتیک این خودرو کراس اوور نیز وارد شد و در کمترین زمان بیشترین خرید را نیز داشت.

جک اس 5 در ایران :

پس از اینکه در سال 2012 در نمایشگاه های شهر پکن از این خودرو رونمایی شد، بازار ایران به دنبال وارد کردن آن نیز بود. همان‌طور که گفته بودیم در سال 93 اولین بار توسط کرمان موتور وارد شد البته نسخه دنده ایی این خودرو. چندی نگذشت که کرمان خودرو در سال 95 نیز پیش فروش نسخه اتومات این خودرو را آغاز کرد و فروش بی‌نظیر هم داشت. جالب است که تعمیر گیربکس اتوماتیک جک اس 5 نیز خیلی آسان و سریع انجام می‌شود.

مشخصات فنی جک اس 5 :

خب رسیدیم به بخش بسیار جذاب نقد بررسی مشخصات فنی این خودرو. اول از هر چیزی بهتره بریم سراغ گیربکس اتوماتیک جک اس 5 که بسیار با کیفیت بوده و از طرفی تعمیر گیربکس اتوماتیک آن نیز به راحتی انجام می‌شود. محور محرک این خودرو دیفرانسیل جلو می‌باشد. گیربکس 6 دنده دارد و البته نسخه های اتومات نیز جدا می‌باشد.

می‌توان به 4 سیلندر بودن این خودرو اشاره کرد و از طرفی حجم موتور این خودرو 1.5 لیتر می‌باشد. قدرت این خودرو 171 اسب بخار و از طرفی گشتاور آن نیز 251 نیوتن بر متر می‌باشد و حداکثر سرعت آن نیز 190 کیلومتر بر ساعت است.

تعمیر و سرویس گیربکس اتومات جک اس 5 :

دوستان گرامی بهتر است بدانید که پیدا کردن قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیر گیربکس اتوماتیک جک اس 5 بسیار سخت است. به همین دلیل بهتره است که از افراد مطمئن در این حوزه کمک بخواهید.

تیم ایران گیربکس منتظر تماس شما عزیزان است که در این زمینه به شما کمک کند و در کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را برای شما دوستان ایجاد کند، پس نگران تعمیر گیربکس جک اس 5 خودتون نباشید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک جک اس 5 :

همراهان گرامی بهتره قبل از هر چیزی دنبال افراد متخصص باشید تا هزینه های بیشتری برای شما رغم نخوره. برای برآورد هزینه های تعمیر گیربکس اتومات جک اس 5 بهتره است. ابتدا خودرو شما توسط متخصص ایران گیربکس مورد بازبینی قرار بگیره تا هزینه دقیق برآورد بشه.

ممکن است هزینه های سرویس جزئی باشد و یا اینکه آسیب وارد شده بسیار بیشتر بوده و نیاز دارد که حسابی تعمیر شود.

جمع بندی و سخن پایانی :

مجموعه و تیم بزرگ ایران گیربکس آماده کمک کردن به شما همراهان عزیز مباشد. شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید با ما ارتباط برقرار کرده و از ما کمک بخواهید. از طرفی متخصصان این مجموعه به شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *